Vzdělávací kurz
Týmová spolupráce

„Věci není nikdy možné změnit tím, že bojujeme s existující realitou.
Pokud něco chcete změnit, vytvořte nový model, který učiní ten starý nepotřebným.“

BUCKMINISTER FULLER
 
Týmová spolupráce vám nabídne nástroje k tomu, abyste se posunuli od „ovládnutí ostatních“ ke „společné vládě s ostatními“, kde klíčovou dovedností je naladění se na stejnou vlnu s ostatními členy týmu a překonání propastí, které rozdělují to, jak odlišně vidíme svět kolem nás.

Pro koho?

  • Vedoucí pracovníci všech úrovní
    od TOP manažery po mistry
  • Všechny, kdo chtějí efektivněji využívat moderní prvky týmové spolupráce ve svém týmu a na pracovišti

Obsah kurzu

  • Seznámení s technikami, které mohou pomoci jako motivátor či cesta při řešitelském workshopu či jednání.
  • Ujasnění si svého přístupu k prioritám v týmu a ve firmě jako základ samostatného rozhodování v rámci svých kompetencí.
  • Seznámení se s vhodnými technikami, postupy a přístupy při zvládání pracovní zátěže.

Cíle kurzu

  • Naučit se chápat svoji roli v týmu, své silné i slabé stránky z tohoto pohledu.
  • Posílit akceptující přístup sami k sobě i k ostatním členům týmu a jak rušit bariéry mezi členy týmu.
  • Osvojit si postupy, jak aktivizovat tým a vést jej k efektivním výsledkům.
  • Seznámit účastníky s výhodami a úskalími týmové práce, hlavně se zřetelem k vývoji týmu a jeho vedení.

Pro vaši pracovní praxi to znamená

  • Získáte model vedení dobrého týmu a posílíte  zavádění spolupráce do praxe.
  • Vyjasníte si role  v rámci  skupiny/týmu, naučíte se je využívat a řešit problémy.
  • Dokážete rozlišit, kdy je vhodné spolupracovat, a kdy je naopak efektivnější  individuální práce.
  • Vnesete do práce týmu projektové myšlení - budete rozvíjet dovednost organizace práce, času a rizik v týmu.
  • Zefektivnění účasti na jednáních - osvojíte si nástroje spolupráce, budete používat adekvátní techniky řešení a rozvíjet tvořivý přístup.

Reference

Se společností APAS spolupracujeme již sedmý rok. Seminář „Rozvoj osobní zralosti“ absolvovalo několik stovek našich zaměstnanců v drtivě většině s trvalou změnou pracovních postojů. Absolventi, ať už se jedná o řádové zaměstnance či manažery, jsou schopni mnohem výrazněji přebírat osobní zodpovědnost za svoji komunikaci s ostatními i za pracovní výsledky.

Mgr. Jan Březnapersonální ředitel / Kooperativa a.s.

Se společností APAS spolupracujeme od roku 2014 a tato spolupráce je velmi úspěšná a příjemná. Veškeré semináře jsou propracované na vysoké úrovni a jejich účinek je dlouhodobý. Co oceňuji nejvíce je fakt, že vás seminář obohatí nejen po pracovní, ale i osobní stránce.

Kateřina KaspříkováHR Director / Bisnode a.s.