Vzdělávací kurz
Přirozený profesionální prodej

K vyšším prodejům jen zřídkakdy stačí racionální myšlení jednoduše proto, že zákazníci se nechovají racionálně. Racionální myšlenky sice vysvětlí, proč bychom něco měli udělat, ale pokud nejsou doprovázeny emocemi, k žádné akci nedojde.

Pro koho?

  • Obchodníci, prodejci a podobné profese

O kurzu

  • Ačkoli si mnozí prodejci prodejní přesvědčovací techniky spojují s manipulací, tento seminář vám ukáže, že úspěchu lze dosáhnout i bez negativní manipulace.
  • Psychologie prodeje přibližuje prodejní jednání jako šachovou partii, ve které každý hraje svou hru a v níž je vždy lepší znát ty správné tahy, které povedou k vítězství.
  • Cílem „prodejní hry“ ovšem není vyhrát vždy a za každou cenu, ale když prohrajete, mít jistotu, že to nebylo vaší „vinou“.

Když potřebujete

  • Zvýšení prodejů
  • Prodejce, kteří jsou motivovaní k vyšším cílům, schopni přicházet s novými nápady a adekvátně reagovat na změny?
  • Obchodní zástupce schopné se orientovat ve vlastních duševních pochodech a stavech (myšlenkách, emocích) v emocích zákazníků a tyto využívat v prodeji?
  • Lidi v obchodním týmu s vysokou sebedůvěrou, sebejistotou a vysokou stresovou odolností?
  • Prodejní tým pracující s vnitřní radostí a dosahující prodejních cílů?
  • Zaměstnance, kteří se cítí, jako ryba ve vodě v oblasti mezilidských vztahů jakými jsou empatie, orientace na zákazníka, obratnost v společenském styku, schopnost komunikovat, ovlivňovat a zvládat konflikty?

Pak je tu pro vás seminář Profesionální přirozený prodej a služby zákazníkům „Nadšený prodejce“

Úcta, přátelský přístup k zákazníkovi a naplnění očekávání zákazníka je téma tréninku, kde obchodní reprezentant zvládne prodejní a komunikační techniky. Objeví svůj jedinečný styl prodeje, který mu umožní získat a udržet si zákazníky.

Hlavní cíle a náplň kurzu

  • ujasnit si základní pohled na prodej
  • působení lidské psychiky při nákupu
  • prodej na základě klientových potřeb
  • budování vztahu s klientem s cílem dlouhodobé spolupráce (klient se vrací)
  • co je potřeba respektovat, aby prodej vedl ke splnění našeho cíle
  • verbální a neverbální komunikace zákazníka a prodejce
  • techniky kladení otázek při vedení prodejního rozhovoru
  • příprava a reakce na argumenty klienta
  • postup vedení emocí klienta v průběhu prodeje
  • typologie a motivace klienta
  • vlastní komunikační postupy a strategie
  • vytváření vjemů – řeč těla
  • vzbuzení zájmu a potvrzení ochoty zákazníka jednat

V čem je tento kurz jedinečný

  • je připraven na míru potřebám zadavatele
  • v přípravné fáze probíhá stáž lektora-experta v terénu s vaším obchodním zástupcem s cílem vytypovat silné a slabé stránky prodej a tyto zaimplementovat do tréninkového semináře
  • propojuje dovednosti s poznáním emočního světa jak vlastního tak zákazníků
  • je neustále inovován na základě nejnovějších poznatků neuromarketingu, psychologie prodeje, poznání nákupního chování zákazníků a technik přesvědčování
  • trénink probíhá přímo s produkty které obchodní zástupce v reálu prodává
  • každý týden po dobu 8 týdnů po semináři dostávají e-mailem účastníci „připomenuti“ a úkol týdne

A výsledek?

  • Zákazníci kteří u vás nakupují vše, co potřebují a opakovaně.
  • Posílají k vám své přátele a známé.
  • A dělají to i přesto, že mohou jinde (třeba na internetu) nakoupit levněji.

Reference

Se společností APAS spolupracujeme již sedmý rok. Seminář „Rozvoj osobní zralosti“ absolvovalo několik stovek našich zaměstnanců v drtivě většině s trvalou změnou pracovních postojů. Absolventi, ať už se jedná o řádové zaměstnance či manažery, jsou schopni mnohem výrazněji přebírat osobní zodpovědnost za svoji komunikaci s ostatními i za pracovní výsledky.

Mgr. Jan Březnapersonální ředitel / Kooperativa a.s.

Se společností APAS spolupracujeme od roku 2014 a tato spolupráce je velmi úspěšná a příjemná. Veškeré semináře jsou propracované na vysoké úrovni a jejich účinek je dlouhodobý. Co oceňuji nejvíce je fakt, že vás seminář obohatí nejen po pracovní, ale i osobní stránce.

Kateřina KaspříkováHR Director / Bisnode a.s.