Vzdělávací kurz
Lektorské dovednosti

Chcete být úspěšným lektorem v informačním věku? 
Láká vás umět úspěšně předávat znalosti, a přitom nemanipulovat, nepoužívat „finty a triky“? 

Obsah modulu 1

  • Osvojit si základní lektorské dovednosti – příprava na výuku,komunikace, vizuální prostředky a didaktická technika.
  • Zvládat problematické a nepříjemné situace v lektorském vystoupení.
  • Ujasnit si, jaké předpoklady, dovednosti a schopnosti musí mít lektor a zmapují si své předpoklady.
  • Seznámit se se specifiky lektorské práce v oblasti vzdělávání dospělých.
  • Ujasnit si role, do kterých se lektor ve své práci dostává a jejich nároky.
  • Naučit se některé techniky prezentace před lidmi a zacházení s trémou a stresem.

Obsah modulu 2

  • Posílit lektorské a komunikační dovednosti vnitřního lektorského sboru.
  • Účastníci budou schopni vysvětlit zásady pro řízení prodejních aktivit jednotlivců a týmů.
  • Účastníci budou mít základní dovednosti ve využití Mapy potřeb jako nástroje pro rozvoj a hodnocení podřízených.
  • Účastníci budou mít sepsány své slabé a silné stránky vzhledem k poskytování zpětné vazby a práce.
  • Účastníci se seznámí s koučovacím přístupem a smyslem koučingu – pomůže jim objevit v koučování nový přístup řízení zaměřený na maximalizaci výsledků i růstů lidí (způsoby působení na osobní kvalitu lidí).
  • Zdokonalí svou dovednost interakce a a citlivého směrování k jasnému výstupu.
  • Účastníci se seznámí s principy facilitace a rolí facilitátora.
  • Získají široké spektrum metod skupinové práce a budou umět zvolit nejvhodnější metodu s ohledem na charakter týmového úkolu.
  • Naučí se vést skupinu při moderované diskusi směrem k požadovanému výstupu.
  • Účastníci budou mít sestaven plán osobního rozvoje tzn. největší osobní překážky, cíle pro jejich odstraňování a konkrétní kroky postupu.
  • Seznámí se se zásadami preventivních a intervenčních zásahů v případě neočekávaných problémů a krizí při práci se skupinou.

Reference

Trvale vysoká kvalita realizovaných seminářů i profesionalita, s jakou jsou připravovány a realizovány pro nás znamenají záruku, že prostředky investované do vzdělávání zaměstnanců se nám vrátí v kvalitě jejich práce. S ohledem na výše uvedené můžeme spolupráci se společností APAS vřele doporučit všem zájemcům o kvalitní firemní vzdělávání.

Ing. Gabriela Jeřábkovápersonální manažerka / KOVOSVIT MAS, a.s.

Pro společnost Apas jsme se rozhodli ve výběrovém řízení a s klidným svědomím můžu říct, že jsme tohoto výběru nikdy nelitovali. Osobně si cením naší spolupráce, za kterou jsou vidět velmi konkrétní výsledky, zvláště u těch zaměstnanců, kteří pochopili a uchopili šanci, jakou jim sebepoznání a s ním spojená změna chování a nahlížení na svět nabízí.

Jana VohralíkováČlenka představenstva / Anect a.s.