Vzdělávací kurz

Profesionální firemní korespondence

A o čem že to bude?

  • Srozumitelně a stručně
  • Psychologie v korespondenci
  • Etické zásady
  • Praktická cvičení

Praktický workshop, kde se na mnoha cvičeních naučíte, jak uplatnit poznatky psychologie v korespondenci. Co vyvolává negativní stanovisko adresáta a jak tomu zabránit a naopak jak posílit a budovat image vlastní společnosti ve vaší korespondenci.

Místo konání kurzu
U Vás - online - v našich prostorách
Délka kurzu
Připravíme na míru
Cena
Na míru, dle počtu účastníků

Pro koho?

  • Obchodníci, prodejci a podobné profese
  • Všechny pozice, jejichž práce je z podstatné části založena na komunikaci

Cíl kurzu

  • Seznámit účastníky s psychologií v obchodní korespondenci, jednotlivými prvky korespondence a jak moc jednotlivé použité prvky a jejich forma ovlivňují vnímání ze strany adresáta a celkový výsledek komunikace.

Obsah kurzu obchodní korespondence

  • Tvorba obchodního dopisu
  • Etické zásady písemné komunikace
  • E-mailová korespondence
  • Práce s firemními šablonami
  • Vybrané pokyny pro grafickou úpravu textů
  • Normy ČSN
  • Český jazyk, vybraná pravidla pravopisu, cizí slova, gramatika a pravopis
  • Stylistika a její specifika
  • Kreativita a jednotný image při firemní korespondenci
  • Jak psát srozumitelně a stručně
  • Psychologie v korespondenci
  • Co vyvolává negativní stanovisko adresáta a jak tomu zabránit
  • Praktická cvičení
  • Úprava konkrétní korespondence dle potřeb účastníků a zadavatele

Reference

S APASEM jsme s prodejním týmem absolvovali během 4 let celý 4-modulový trénink EMOČNÍ UČENÍ. Netvrdím, že jsme díky tomuto školení lepší obchodníci, ale rozhodně jsme zralejší osobnosti a umíme s emocemi pracovat ku prospěchu obou stran, ve všech firemních úrovních zákazníka. Na těchto trénincích mě také velmi baví to, že díky práci na sebepoznání u všech účastníků, se dozvídám více o charakteru a hodnotách svých kolegů a tím pádem si více lidsky rozumíme a týmově se zvyšuje naše soudržnost a ochota spolupracovat.
Martin WeissSmurfit Kappa Group / Sales Manager
Na základě poznatků získaných na semináři se ve firmě zlepšila atmosféra, komunikace a v neposlední řadě to přispělo ke zvýšení zisku firmy.
Miroslav Šlechta - majitel společnosti
Miroslav ŠlechtaŠlechta s.r.o. / Majitel a jednatel společnosti
Seminář mi pomohl uvědomit si, co v denních pracovních situacích prožívám v emoční oblasti a přijmout plnou odpovědnost za svůj díl komunikace.
Jan Drda - Česká spořitelna
Ing. Jan DrdaSenior Relationship Manager Česká spořitelna a.s.

Zajímá mě více info:

Email: apas@apas.cz Tel:+420736799727

Napište nám a my se Vám obratem ozveme. Těšíme se na Vás.

Nejoblíbenější kurzy:

 

seller
  • Úspěch bez manipulace
  • Zvýšení prodejů
  • Vlastní komunikační postupy
  • Řeč těla
Kurzy pro firmy
Profesionální firemní korespondence v2
  • Srozumitelně a stručně
  • Psychologie v korespondenci
  • Etické zásady
  • Praktická cvičení
Kurzy pro firmy
Profesionální telefonování v2
  • Práce s hlasem a slovem
  • Zjišťování potřeb klientů
  • Vedení rozhovoru
  • Struktura rozhovoru
Kurzy pro firmy