SEMINÁŘ

Emočně inteligentní komunikace ®

Termín:

  • 21.1.2025

„Komunikace je více či méně užitečné nedorozumění.“

Pro koho?

  • Vedoucí pracovníci všech úrovní
    od TOP manažerů po mistry
  • Obchodníci, prodejci a podobné profese
  • Všechny pozice, jejichž práce je z podstatné části založena na komunikaci

 

Obsah

V pracovním prostředí můžeme běžně zažívat různé náročné komunikační situace – neoprávněné požadavky, kritiku, konflikt, nátlak a různé další druhy manipulace. Následné emoce mají vliv nejen na vzájemný vztah, ale také na produktivitu – zhoršují soustředění, blokují kreativní myšlení a celkově negativně ovlivňují pracovní výkon.  V úspěšném zvládnutí těchto situací hraje roli nejen samotná komunikační dovednost, ale také schopnost pracovat se svými emocemi i emocemi komunikačního partnera.

V rámci Emočně inteligentní komunikace® se společně zaměříme na obě roviny úspěšného zvládnutí náročných situací – emoční management i efektivní komunikaci.

Workshop bude vycházet z konkrétních situací účastníků

Jednotlivé komunikační techniky budete moci aplikovat na vámi zadané obtížné situace – např. jak podat negativní zpětnou vazbu, aby se druhý nenaštval; jak odmítnout a být přitom vstřícný; jak reagovat na útočné výroky, či kritiku nebo jak se nenechat vtáhnout do manipulativních her.

Co Vám přinese?

  • Vyhnutí se situacím, kterých následně litujeme
  • Umět vést i nepříjemnou konverzaci v pozitivním duchu
  • Efektivní zvládání rozličných náročných komunikačních situací
  • Navázání vztahu i s nepříjemnými lidmi
  • Jak snížit napětí před tím, než dojde k explozi
  • Jak naše emoce souvisejí s tím, co se děje kolem
  • Co následuje, když se do komunikace přimíchá strach, obava, vina, hněv a frustrace
  • Do jaké míry lze ovlivnit emoční reakci komunikačního partnera
  • Jak rozpoznat a ovládnout komunikační agresi
  • Jak snížit každodenní stres
  • Jak si poradit s negativními lidmi a nenechat se ovlivnit jejich špatnou náladou
  • Jak vytvářet spokojenější vazby jak v rodinách, tak s kolegy, nadřízenými, podřízenými a klient, kde budou produktivnější a efektivnější vztahy

Informace o semináři:

Kurz se uskuteční v Praze

Praha

Den a čas konání:

Datum
21.1.2025
Čas konání
9 -16h

Cena kurzu je za kompletní program, včetně všech materiálů a služeb, platíte pouze:

5 413 Kč včetně DPH

Tato cena zahrnuje veškeré náklady spojené s účastí na kurzu, a to bez skrytých poplatků.

Poptávkový formulář

 

Bližší informace Vám zašleme na email.

V případě dotazů nebo technických problémů nás neváhejte kontaktovat.

Email: apas@apas.cz Tel: +420602341662

Napište nám a my se Vám obratem ozveme. Těšíme se na Vás.

S odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů pro účel kontaktování. Ochrana osobních údajů