Vzdělávací kurz
Profesionální obchodní korespondence
Praktický workshop, kde se na mnoha cvičeních naučíte, jak uplatnit poznatky psychologie v korespondenci. Co vyvolává negativní stanovisko adresáta a jak tomu zabránit a naopak jak posílit a budovat image vlastní společnosti ve vaší korespondenci.
Pro koho?
- Obchodníci, prodejci a podobné profese
- Všechny pozice, jejichž práce je z podstatné části založena na komunikaci
Cíl kurzu
- Seznámit účastníky s psychologií v obchodní korespondenci, jednotlivými prvky korespondence a jak moc jednotlivé použité prvky a jejich forma ovlivňují vnímání ze strany adresáta a celkový výsledek komunikace.
Obsah kurzu obchodní korespondence
- Tvorba obchodního dopisu
- Etické zásady písemné komunikace
- E-mailová korespondence
- Práce s firemními šablonami
- Vybrané pokyny pro grafickou úpravu textů
- Normy ČSN
- Český jazyk, vybraná pravidla pravopisu, cizí slova, gramatika a pravopis
- Stylistika a její specifika
- Kreativita a jednotný image při firemní korespondenci
- Jak psát srozumitelně a stručně
- Psychologie v korespondenci
- Co vyvolává negativní stanovisko adresáta a jak tomu zabránit
- Praktická cvičení
- Úprava konkrétní korespondence dle potřeb účastníků a zadavatele
Reference
Na základě poznatků získaných na semináři se ve firmě zlepšila atmosféra, komunikace a v neposlední řadě to přispělo ke zvýšení zisku firmy.
Seminář mi pomohl uvědomit si, co v denních pracovních situacích prožívám v emoční oblasti a přijmout plnou odpovědnost za svůj díl komunikace.