SEMINÁŘ

Emočně inteligentní komunikace ®

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

„Komunikace je více či méně užitečné nedorozumění.“

Datum
1. února 2023
Čas konání
9 -16h
Cena
5 400 Kč včetně DPH

Pro koho?

  • Vedoucí pracovníci všech úrovní
    od TOP manažerů po mistry
  • Obchodníci, prodejci a podobné profese
  • Všechny pozice, jejichž práce je z podstatné části založena na komunikaci

Obsah

V pracovním prostředí můžeme běžně zažívat různé náročné komunikační situace – neoprávněné požadavky, kritiku, konflikt, nátlak a různé další druhy manipulace. Následné emoce mají vliv nejen na vzájemný vztah, ale také na produktivitu – zhoršují soustředění, blokují kreativní myšlení a celkově negativně ovlivňují pracovní výkon.  V úspěšném zvládnutí těchto situací hraje roli nejen samotná komunikační dovednost, ale také schopnost pracovat se svými emocemi i emocemi komunikačního partnera.

V rámci Emočně inteligentní komunikace® se společně zaměříme na obě roviny úspěšného zvládnutí náročných situací – emoční management i efektivní komunikaci.

Workshop bude vycházet z konkrétních situací účastníků

Jednotlivé komunikační techniky budete moci aplikovat na vámi zadané obtížné situace – např. jak podat negativní zpětnou vazbu, aby se druhý nenaštval; jak odmítnout a být přitom vstřícný; jak reagovat na útočné výroky, či kritiku nebo jak se nenechat vtáhnout do manipulativních her.

emočně inteligentní komunikace - logo

Co Vám přinese?

  • Vyhnutí se situacím, kterých následně litujeme
  • Umět vést i nepříjemnou konverzaci v pozitivním duchu
  • Efektivní zvládání rozličných náročných komunikačních situací
  • Navázání vztahu i s nepříjemnými lidmi
  • Jak snížit napětí před tím, než dojde k explozi
  • Jak naše emoce souvisejí s tím, co se děje kolem
  • Co následuje, když se do komunikace přimíchá strach, obava, vina, hněv a frustrace
  • Do jaké míry lze ovlivnit emoční reakci komunikačního partnera
  • Jak rozpoznat a ovládnout komunikační agresi
  • Jak snížit každodenní stres
  • Jak si poradit s negativními lidmi a nenechat se ovlivnit jejich špatnou náladou
  • Jak vytvářet spokojenější vazby jak v rodinách, tak s kolegy, nadřízenými, podřízenými a klient, kde budou produktivnější a efektivnější vztahy

Reference na naše kurzy

Program Rozvoj osobní zralosti a autority ve skupinové, manažerské a obchodní praxi, vnímám jako jedinečný jednak svým know how, přístupem i výsledky, které přináší. Absolvoval jsem program se svým týmem a proto mohu hodnotit, jak ze svého pohledu účastníka, tak posunu jednotlivých lidí i vlivu na tým, jako celek. Osobně mi byl velmi užitečný a denně z něj čerpám. Pozitivní dopady vidím také u všech účastníků v týmu. Emoční inteligence v propojení do praxe a emoční učení jsou oblasti, které vnímám, jako nezbytné a opravdu zásadní, pro fungování v dnešní době…, ve firemním prostředí i v osobních životech lidí. Program navíc nabízí velmi uchopitelné propojování naučeného do konkrétní praxe. Celkově jsme velmi spokojeni a určitě rád doporučuji.
tatra logo
Petr HendrychTatra a.s. / Místopředseda představenstva
Se společností APAS spolupracujeme již sedmý rok. Seminář „Rozvoj osobní zralosti“ absolvovalo několik stovek našich zaměstnanců v drtivě většině s trvalou změnou pracovních postojů. Absolventi, ať už se jedná o řádové zaměstnance či manažery, jsou schopni mnohem výrazněji přebírat osobní zodpovědnost za svoji komunikaci s ostatními i za pracovní výsledky.
Jan Března, personální ředitel, Kooperativa
Mgr. Jan Březnapersonální ředitel / Kooperativa a.s.
Se společností APAS spolupracujeme od roku 2014 a tato spolupráce je velmi úspěšná a příjemná. Veškeré semináře jsou propracované na vysoké úrovni a jejich účinek je dlouhodobý. Co oceňuji nejvíce je fakt, že vás seminář obohatí nejen po pracovní, ale i osobní stránce.
Kateřina Kaspříková, HR director, Bisnode a.s.
Kateřina KaspříkováHR Director / Bisnode a.s.
Celý tým dm zákaznického servisu absolvoval školení Profesionální telefonování, které bylo zaměřeno na téma zpracovávání emocí. Vše bylo uděláno na míru a přizpůsobeno našim podmínkám. Školení provázela příjemná atmosféra a profesionální, ale milý školitel, který dokázal po celou dobu udržet naši pozornost. Po absolvování školení je pro nás snazší, přijímat negativně naladěné zákazníky a navázat s nimi hodnotnou a kvalitní komunikaci. Již od druhého dne část týmu začala aktivně používat rady a tipy při každodenní komunikaci, a to jak v práci, tak v osobním životě.
Nikol ŠnejdováDM

Zpětné vazby z minulého kurzu

Dodatečné materiály:

6 ukazatelů na cestě osobního rozvoje

Svět emocí

video serial

Toxické emoce a imunita

video serial

Nejoblíbenější kurzy:

 

Rozvoj osobní zralosti a autority v2
  • Zvládněte své emoce
  • Získejte nové návyky
  • Autentický leadership
  • Naučte se měnit situace
Kurzy pro firmy
Tajemství odolnosti a výkonnosti - resilience v2
  • Odolnost vůči stresu
  • Vnitřní vyrovnanost
  • Ovládání emocí
  • Sebepřijetí
Kurzy pro firmy
Emočně inteligentní komunikace v2
  • Práce s vlastními emocemi
  • Vést nepříjemnou konverzaci
  • Spokojenější pracoviště
  • Řešení překážek v žívotě
Kurzy pro firmy

Objednávkový formulář

Bližší informace Vám zašleme na email.

V případě dotazů nebo technických problémů nás neváhejte kontaktovat.