SEMINÁŘ

Poznání sebe sama, mindfulness

Lektor: Olga Lošťáková, M.A., DiS.

  • Objevte svůj vnitřní prostor
  • Poznejte své emoční tělo
  • Patologický stav ega
  • Tajemství štěstí

Obsah:

„Podstatná část myšlení většiny lidí je nedobrovolná, automatická a opakující se činnost. Není to nic víc než jakýsi druh mentálního šumu a neplní žádný skutečný účel. Přesněji řečeno, nemyslíte, myšlení jen ve vás probíhá.proto tvrzení „já myslím“ je stejně nesprávné jako „já trávím“ nebo „já cirkuluji krev“. Trávení i krevní oběh probíhají samovolně, a stejně tak i myšlení.“

Eckhart Tolle

Tento seminář je zaměřen na rozvoj sebepoznání a praktikování mindfulness (všímavosti) jako klíčových nástrojů pro osobní růst a lepší pochopení vlastního myšlení a chování. Kombinací mindfulness technik a typologie MBTI poskytne účastníkům komplexní přístup k sebepoznání a osobnímu rozvoji.

Setkání je určeno všem těm, kteří chtějí posílit schopnost čelit požadavkům světa s větším klidem, efektivněji zvládat stres, rozvinout svoji odolnost, lépe pochopit sebe i druhé. Účastníci si osvojí praktické techniky mindfulness, které potom mohou dále využívat ve svém každodenním životě pro svůj prospěch.

Pro hlubší sebepoznání využijeme typologii MBTI. Tato typologie osobnosti je skvělým pomocníkem v každodenní komunikaci a jednání s druhými – ať je to s kolegou, nadřízeným, klientem, partnerem.  Každý z nás má totiž jedinečnou kombinaci schopností a předpokladů. Nedorozumění, konflikty, obtíže ve spolupráci mohou následně nastat, když jednáme s člověkem, který se od nás liší.

Obsah školení:

  • Typy vyjednávání a umění přesvědčovat
  • Vztah mezi myšlením, emocemi, tělesnými reakcemi, chováním a reakcemi z okolí
  • Pět kroků ke zvládání stresu a emocí (zastavit se, pojmenovat, využít techniky, vyhodnocení, psychohygiena)
  • Jak posilovat pozitivní emoce a naši psychickou odolnost
  • Klíčové principy mindfulness (všímavosti) a nácvik technik
  • Typologie MBTI:
    • v jakých oblastech se lidé liší,
    • jak rozpoznat jednotlivé osobnostní typy; jejich silné i slabé stránky,
    • jak efektivně s jednotlivými typy komunikovat, poskytovat jim zpětnou vazbu atd.
    • jak využít silné stránky své osobnosti a jak se dále rozvíjet
    • jak můžete znalost typologie využít např. v obchodě, pracovních vztazích čiv osobním životě

Reference na naše kurzy

S APASEM jsme s prodejním týmem absolvovali během 4 let celý 4-modulový trénink EMOČNÍ UČENÍ. Netvrdím, že jsme díky tomuto školení lepší obchodníci, ale rozhodně jsme zralejší osobnosti a umíme s emocemi pracovat ku prospěchu obou stran, ve všech firemních úrovních zákazníka. Na těchto trénincích mě také velmi baví to, že díky práci na sebepoznání u všech účastníků, se dozvídám více o charakteru a hodnotách svých kolegů a tím pádem si více lidsky rozumíme a týmově se zvyšuje naše soudržnost a ochota spolupracovat.
Martin WeissSmurfit Kappa Group / Sales Manager
Celý tým dm zákaznického servisu absolvoval školení Profesionální telefonování, které bylo zaměřeno na téma zpracovávání emocí. Vše bylo uděláno na míru a přizpůsobeno našim podmínkám. Školení provázela příjemná atmosféra a profesionální, ale milý školitel, který dokázal po celou dobu udržet naši pozornost. Po absolvování školení je pro nás snazší, přijímat negativně naladěné zákazníky a navázat s nimi hodnotnou a kvalitní komunikaci. Již od druhého dne část týmu začala aktivně používat rady a tipy při každodenní komunikaci, a to jak v práci, tak v osobním životě.
Nikol ŠnejdováDM
Jsme menší rodinná firma zabývající se distribucí surovin a pomůcek pro cukráře, pekaře a zmrzlináře. Vlivem dynamického růstu firmy, jsme dospěli k nutnosti zavést nové interní ale externí procesy, které se dotýkají samotného zákazníka. Jako firma jsme chtěli dát zaměstnancům v první linii komunikace se zákazníky nový nástroj k lepšímu zvládnutí nestandartních situací. Před absolvováním kurzu "Přirozená komunikace po telefonu" jsme neměli žádnou zkušenost se školeními obecně. Přiznáváme prvotní skepsi jak se strany vedení tak ze strany samotných zaměstnanců. Úplně zbytečně. Získali jsme naprosto odlišný pohled na problémy v komunikaci. Nezávisí na striktním používání "tupých" frází ale celá věc má daleko hlubší smysl. Více není potřeba prozrazovat. Závěrem jen mohu říci, že nás to posunulo dopředu a to nejen v práci ale naprostá většina získaných zkušeností je využitelná i v osobním životě. Děkujeme!
Jakub KRALIKProvozní ředitel
Program Rozvoj osobní zralosti a autority ve skupinové, manažerské a obchodní praxi, vnímám jako jedinečný jednak svým know how, přístupem i výsledky, které přináší. Absolvoval jsem program se svým týmem a proto mohu hodnotit, jak ze svého pohledu účastníka, tak posunu jednotlivých lidí i vlivu na tým, jako celek. Osobně mi byl velmi užitečný a denně z něj čerpám. Pozitivní dopady vidím také u všech účastníků v týmu. Emoční inteligence v propojení do praxe a emoční učení jsou oblasti, které vnímám, jako nezbytné a opravdu zásadní, pro fungování v dnešní době…, ve firemním prostředí i v osobních životech lidí. Program navíc nabízí velmi uchopitelné propojování naučeného do konkrétní praxe. Celkově jsme velmi spokojeni a určitě rád doporučuji.
tatra logo
Petr HendrychTatra a.s. / Místopředseda představenstva
Se společností APAS spolupracujeme již sedmý rok. Seminář „Rozvoj osobní zralosti“ absolvovalo několik stovek našich zaměstnanců v drtivě většině s trvalou změnou pracovních postojů. Absolventi, ať už se jedná o řádové zaměstnance či manažery, jsou schopni mnohem výrazněji přebírat osobní zodpovědnost za svoji komunikaci s ostatními i za pracovní výsledky.
Jan Března, personální ředitel, Kooperativa
Mgr. Jan Březnapersonální ředitel / Kooperativa a.s.
Se společností APAS spolupracujeme od roku 2014 a tato spolupráce je velmi úspěšná a příjemná. Veškeré semináře jsou propracované na vysoké úrovni a jejich účinek je dlouhodobý. Co oceňuji nejvíce je fakt, že vás seminář obohatí nejen po pracovní, ale i osobní stránce.
Kateřina Kaspříková, HR director, Bisnode a.s.
Kateřina KaspříkováHR Director / Bisnode a.s.

Nejoblíbenější kurzy:

 

Manažerské dovednosti v2
  • Vedení teamu
  • Řešení konfliktů
  • Motivace podřízených
  • Organizace práce
Kurzy pro firmy
Týmová spolupráce v2
  • Chápat svoji roli v týmu
  • Zavádění spolupráce do praxe
  • Projektové myšlení
  • Organizace práce v týmu
Kurzy pro firmy
  • Typy vyjednávání
  • Umění přesvědčovat
  • Kontrolované vyjednávání
  • Být připraven na všechno
Kurzy pro firmy

Objednávkový formulář

Bližší informace Vám zašleme na email.

V případě dotazů nebo technických problémů nás neváhejte kontaktovat.