SEMINÁŘ

Přesvědčivá vyjednávací komunikace

  • Vyjednává každý
  • Vyjednávání je věda
  • Buďte partnerem místo soupeřem
  • Zvládněte sami sebe

Ochutnejte ZDARMA, jak může emoční inteligence změnit

váš pracovní den!

Přímo u vás ve firmě, pro kolektiv 10 a více osob. 

*Nabídka platí pro firmy v Praze a krajích Středočeský, Jihočeský, Západočeský a Vysočina.

Obsah:

Vyjednávání a přesvědčivá komunikace je jedinečná aktivita - částečně věda, částečně umění, částečně technika. Pro mnohé pak technika a věda, ve kterých je umění se vyznat.

Vyjednáváme prakticky neustále, vždy, když chceme druhé přesvědčit, ovlivnit, kdykoliv se o něčem rozhoduje…

Interaktivní workshop účastníkům ukáže, jak spolupráce může vést ke kýženým dohodám lépe než soutěživost a jak dosáhnout výsledku dobrého pro obě strany. Kurz je určen všem, kteří se potřebují ve své práci (i mimo ni) lépe dohodnout. Ať se to již týká interního vyjednávání v týmech a rozhovorů mezi zaměstnanci a nadřízenými, nebo jednání s externími partnery, klienty a všemi lidmi v pracovní i soukromé sféře, s nimiž přicházejí účastníci do kontaktu.

CO SE NAUČÍTE

CO JE ÚČINNÉ VYJEDNÁVÁNÍ A PŘESVĚDČOVÁNÍ

  • Typy vyjednávání a umění přesvědčovat
  • Vyjednávání typu výhra - výhra
  • Vyjednávání typu výhra - prohra
  • Odlišné fáze vyjednávacího procesu
  • Pochopení procesu - cesta ke kontrole při vyjednávaní

PROCES VYJEDNÁVÁNÍ

  • Příprava na vyjednávání
  • Cíle vyjednávání
  • Proces vyjednávání, pravidla a předpoklady pro úspěch, respekt i výhru
  • Hledání „třetí cesty“ aneb proč vyjednávání není soubojem argumentů, postojů a stanovisek
  • Tři zásadní věci, které lidé doopravdy od vyjednávání chtějí
  • Vyjednávání jako objevování utajených motivů
  • Význam emocí aneb proč si všímat i toho, co je skryto za slovy v pocitech
  • Taktická empatie a její přínos pro vyjednávání
  • Aktivní naslouchání, zrcadlení, reflexe a jejich dopad a efektivita účinku
  • Rozptýlení negativ
  • Proč začínat s „NE“ může přinést namísto konce lepší začátek
  • Práce s ústupky a reakce na protinávrh
  • Nejčastější chyby ve vyjednávání
  • BATNA – co dělat, když se druhá strana nechce dohodnout
  • Jak se bránit nekonstruktivnímu chování, manipulaci, trikům a nátlaku při vyjednáváních
  • Jak dobrým vyjednáváním vyhrát i dobré vztahy

Reference na naše kurzy

S APASEM jsme s prodejním týmem absolvovali během 4 let celý 4-modulový trénink EMOČNÍ UČENÍ. Netvrdím, že jsme díky tomuto školení lepší obchodníci, ale rozhodně jsme zralejší osobnosti a umíme s emocemi pracovat ku prospěchu obou stran, ve všech firemních úrovních zákazníka. Na těchto trénincích mě také velmi baví to, že díky práci na sebepoznání u všech účastníků, se dozvídám více o charakteru a hodnotách svých kolegů a tím pádem si více lidsky rozumíme a týmově se zvyšuje naše soudržnost a ochota spolupracovat.
Martin WeissSmurfit Kappa Group / Sales Manager
Celý tým dm zákaznického servisu absolvoval školení Profesionální telefonování, které bylo zaměřeno na téma zpracovávání emocí. Vše bylo uděláno na míru a přizpůsobeno našim podmínkám. Školení provázela příjemná atmosféra a profesionální, ale milý školitel, který dokázal po celou dobu udržet naši pozornost. Po absolvování školení je pro nás snazší, přijímat negativně naladěné zákazníky a navázat s nimi hodnotnou a kvalitní komunikaci. Již od druhého dne část týmu začala aktivně používat rady a tipy při každodenní komunikaci, a to jak v práci, tak v osobním životě.
Nikol ŠnejdováDM
Jsme menší rodinná firma zabývající se distribucí surovin a pomůcek pro cukráře, pekaře a zmrzlináře. Vlivem dynamického růstu firmy, jsme dospěli k nutnosti zavést nové interní ale externí procesy, které se dotýkají samotného zákazníka. Jako firma jsme chtěli dát zaměstnancům v první linii komunikace se zákazníky nový nástroj k lepšímu zvládnutí nestandartních situací. Před absolvováním kurzu "Přirozená komunikace po telefonu" jsme neměli žádnou zkušenost se školeními obecně. Přiznáváme prvotní skepsi jak se strany vedení tak ze strany samotných zaměstnanců. Úplně zbytečně. Získali jsme naprosto odlišný pohled na problémy v komunikaci. Nezávisí na striktním používání "tupých" frází ale celá věc má daleko hlubší smysl. Více není potřeba prozrazovat. Závěrem jen mohu říci, že nás to posunulo dopředu a to nejen v práci ale naprostá většina získaných zkušeností je využitelná i v osobním životě. Děkujeme!
Jakub KRALIKProvozní ředitel
Program Rozvoj osobní zralosti a autority ve skupinové, manažerské a obchodní praxi, vnímám jako jedinečný jednak svým know how, přístupem i výsledky, které přináší. Absolvoval jsem program se svým týmem a proto mohu hodnotit, jak ze svého pohledu účastníka, tak posunu jednotlivých lidí i vlivu na tým, jako celek. Osobně mi byl velmi užitečný a denně z něj čerpám. Pozitivní dopady vidím také u všech účastníků v týmu. Emoční inteligence v propojení do praxe a emoční učení jsou oblasti, které vnímám, jako nezbytné a opravdu zásadní, pro fungování v dnešní době…, ve firemním prostředí i v osobních životech lidí. Program navíc nabízí velmi uchopitelné propojování naučeného do konkrétní praxe. Celkově jsme velmi spokojeni a určitě rád doporučuji.
tatra logo
Petr HendrychTatra a.s. / Místopředseda představenstva
Se společností APAS spolupracujeme již sedmý rok. Seminář „Rozvoj osobní zralosti“ absolvovalo několik stovek našich zaměstnanců v drtivě většině s trvalou změnou pracovních postojů. Absolventi, ať už se jedná o řádové zaměstnance či manažery, jsou schopni mnohem výrazněji přebírat osobní zodpovědnost za svoji komunikaci s ostatními i za pracovní výsledky.
Jan Března, personální ředitel, Kooperativa
Mgr. Jan Březnapersonální ředitel / Kooperativa a.s.
Se společností APAS spolupracujeme od roku 2014 a tato spolupráce je velmi úspěšná a příjemná. Veškeré semináře jsou propracované na vysoké úrovni a jejich účinek je dlouhodobý. Co oceňuji nejvíce je fakt, že vás seminář obohatí nejen po pracovní, ale i osobní stránce.
Kateřina Kaspříková, HR director, Bisnode a.s.
Kateřina KaspříkováHR Director / Bisnode a.s.

Nejoblíbenější kurzy:

16.7.2024

  • Úspěch bez manipulace
  • Zvýšení prodejů
  • vlastní komunikační postupy
  • Řeč těla

10.-11.9.2024

  • Odolnost vůči stresu
  • Vnitřní vyrovnanost
  • Ovládání emocí
  • Sebepřijetí

Ochutnejte ZDARMA,

jak může emoční inteligence změnit váš pracovní den!

Přímo u vás ve firmě, pro kolektiv 10 a více osob.

*Nabídka platí pro firmy v Praze a krajích Středočeský, Jihočeský, Západočeský a Vysočina. 

Poptávkový formulář

Bližší informace Vám zašleme na email.

V případě dotazů nebo technických problémů nás neváhejte kontaktovat.

Email: apas@apas.cz Tel: +420736799727

Napište nám a my se Vám obratem ozveme. Těšíme se na Vás.

S odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů pro účel kontaktování. Ochrana osobních údajů