Seminář

Rozvoj osobní zralosti a autority I.

Ve skupinové, manažerské a obchodní praxi

Termíny:

  • 10.-11.9.2024

Tento projekt je zaměřen na zlepšení komunikačních dovedností prostřednictvím rozvoje emoční inteligence. Účastníci se naučí, jak efektivně zvládat obtížné komunikační situace, zvyšovat svou psychickou odolnost a pracovat s vlastními neprospěšnými pocity, jakými jsou vztek, úzkost, strach, stres a další.

Program zahrnuje témata jako naslouchání, empatie, odhalování manipulace a její zvládání, a specifika emoční inteligence.

Lektoři poskytují praktické nástroje a techniky, které mohou účastníci ihned použít ve svém pracovním i osobním životě. To vše ve firemním prostředí může výrazně zlepšit pracovní atmosféru, komunikaci se zákazníky a zvýšit výkonnost.

Kromě teoretických znalostí, sebepoznání prostřednictvím testů, je důraz kladen především na prožitek a praktické osvojení dovedností prostřednictvím zážitkových metod a interakci ve skupině.

Nejžádanější semináře v letech 2010–2023!

  • Procházet životem s emocemi dává člověku příležitost prožít jedinečný pocit, jaké to je, být naživu, cítit, milovat a nenávidět, prostě žít. Bez emocí by byl život nudný. Jsou kořením našeho života.
  • Víme, že celý náš vývoj, růst a poznání je úzce spojeno s emocemi, které jsou pro náš život nevyhnutelné. Takže základ rozvoje emoční inteligence leží v tom, jak své emoce používáme a v co je proměňujeme.
  • Emoce, pokud se jimi zabýváme, snažíme se je pochopit a proměnit, přispívají k našemu osobnostnímu růstu, vyspělosti a moudrosti. A to jak emoce libé, šťastné a příjemné, které obvykle člověka nikam moc nepohánějí, tak emoce nelibé, bolestné, které nás pohání vpřed, za předpokladu, že se rozhodneme je proměnit v sebepoznání a porozumění životu, namísto toho, abychom je pouze potlačili či protrpěli.

Proč tento kurz?

  • Zvládněte své emoce a ovlivněte svůj život
    Získejte tak větší sebejistotu, emoční hodnotu, životní pohodu a vztahy po jakých toužíte.
  • Získejte nové návyky
    Díky kterým zjistíte, že komunikace se zákazníky, klienty, kolegy, partnery může přinášet mnohem více oboustranné spokojenosti.
  • Autentický leadership
    Posilte váš autentický leadership, ať už jste v pozici top manažera nebo mistra.
  • Naučte se měnit situace, které vám nevyhovují
    Objevte mnoho způsobů, jak změnit situaci, která vám nevyhovuje v jinou, zdravější, veselejší, uvolněnější a produktivnější.

Pro koho?

  • Vedoucí pracovníci všech úrovní
    od TOP manažery po mistry
  • Obchodníci, prodejci a podobné profese
  • Všechny pozice, jejichž práce je z podstatné části založena na komunikaci

A co si odnesete konkrétně?

  • Budete mnohem lépe a efektivněji zvládat stres, protože naučené dovednosti vám umožní rozpoznat a prospěšně řešit náročné situace dříve, než se situace vyhrotí.
  • Zůstanete vyrovnaní a asertivní při řešení vyhrocených konfliktů, (řešení stížností, reklamací, „nepříjemných“ zákazníků) protože se nebudete uchylovat k nefiltrovaným emočním reakcím. To vám zvýší vaši schopnost prosadit se a stanovit si hranice.
  • Naučíte se prakticky a rychle zvládat své pocity, cestou porozumění emocím, které prožíváme jako přirozené stavy těla. Pak budete efektivněji volit své reakce na události kolem vás.
  • Poznáte, že lidské prvotní myšlenky na složitější situace jsou řízeny emocemi. Jejich rozpoznáním bude vaše myšlení jasnější, zbaveno chyb, pramenících z domněnek, které si tvoříme.
  • S rozvojem emoční inteligence úzce souvisí zdravý postoj k chybám. Vaše sebeuvědomění vám umožní se od chyb pocitově distancovat, tedy nevinit se za ně, neprožívat ostych či úzkost ale ani na ně nezapomenout, mít je po ruce jako ponaučení pro další úspěch. Pocítíte radost z opětovného vstávání pokaždé, když spadnete.
  • Budete mnohem efektivněji svá sdělení předávat tak, aby vám lidé rozuměli a také lépe chápat, jak působíte na ostatní.
  • Každý člověk má spouštěče, které způsobují, že jedná impulzivně nebo tak, že toho následně lituje. Kurz vám nabídne několik konkrétních technik, jak studovat a rozpoznat vlastní spouštěče a vyhnout se tak situacím, které vás pocitově „“dostanou“ (ve smyslu, že automaticky reagujete tak, jak nechcete).
  • A co se rozhodně nenaučíte? Být 24/7 šťastný a rozesmátý. Protože emoční inteligence není o tom být milý, úslužný a nechat ostatní, aby nám určovali a řídili náš život. Je o tom, jak řídit své pocity, abyste dosáhli co nejlepších výsledků, které si přejete. Někdy to znamená dát lidem najevo, že jste rozrušeni, smutní nebo frustrovaní. Neustále maskovat své emoce štěstím a pozitivitou není opravdové ani produktivní.

Ukazuje se, že špičkoví pracovníci vykazují vysoké skóre ve všech výše uvedených kompetencích.

Na rozdíl od nich ti průměrní, stráví většinu času přemýšlením o vlastních problémech, nejistotách, obavách, nízkém sebevědomí a hledání viníků „tam venku“ (v klientech, hospodářské situaci, vedení vlastní firmy, podřízených atd.) za vlastní selhání, protože prožívají strach z nezdaru a obavy z kritiky či odmítnutí.

Pokud pracovník rozpozná svá omezení a posílí svou vnitřní motivaci pro změnu, je krůček ke špičkovým výsledkům.

  • 1
    Poznání vlastních slabých a silných stránek
    Proces rozvíjení sebe-motivace, důslednosti a vytrvalosti, rozvíjení umění zklidnit splašenou mysl, řešit efektivně konfliktní a zátěžové situace.
  • 2
    Realistický optimismus, pozitivní naladění
    Sebe uvědomění, oddělení názorů od faktů, schopnost oddělit vlastní interpretaci situace od faktických dat. Navíc výzkumy praví, že špičkoví zaměstnanci jsou mnohem optimističtější než průměrní.
  • 3
    Rozpoznávání emocí
    Umění především ovládat své emoční projevy, znalost o vlastním průběhu emočních reakcí, respektovat názory a životy ostatních bez jakéhokoli odsuzování či nálepkování. Respektovat kolegy a ostatní zaměstnance. Nepoužívat v komunikaci nefunkční emoce jakými jsou, urážka, vztek, zlost, sebelítost a další.
  • 4
    Vůle k osobnímu rozvoji, ochota ke změně
    Poznání neprospěšných stereotypů konání, poznání vlastních strnulých mentálních vzorců a ochota je měnit za prospěšnější, poznání vlivu přesvědčení na vedení lidí i osobní výsledky. Ochota vyznat se ve vlastním naladění a komunikaci – umět se v sobě orientovat, uvědomit si co v daný moment prožívám, o čem přemýšlím, kam se moje myšlenky vrací a ochota je proměňovat
  • 5
    Zralá osobnost
    Definice zralé osobnosti: zralá osobnost přebírá plně zodpovědnost za sebe, své chování a myšlení, ví a má v uvědomění z jakých myšlenek reaguje – bojovné, útočné, obranné, respektující, laskavé…. Přebírá plnou odpovědnost za své pocity, umí rozeznat, kdy věnuje péči sobě a kdy ne, má svůj život plně ve vlastních rukou, umí žít a konat „tady a teď“, nezůstává v negativních domněnkách k minulosti, umí si zvolit správnou emoční reakci. Umí vidět vlastní nedostatky a chyby a řešit je.

 

Reference na naše kurzy

S APASEM jsme s prodejním týmem absolvovali během 4 let celý 4-modulový trénink EMOČNÍ UČENÍ. Netvrdím, že jsme díky tomuto školení lepší obchodníci, ale rozhodně jsme zralejší osobnosti a umíme s emocemi pracovat ku prospěchu obou stran, ve všech firemních úrovních zákazníka. Na těchto trénincích mě také velmi baví to, že díky práci na sebepoznání u všech účastníků, se dozvídám více o charakteru a hodnotách svých kolegů a tím pádem si více lidsky rozumíme a týmově se zvyšuje naše soudržnost a ochota spolupracovat.
Martin WeissSmurfit Kappa Group / Sales Manager
Celý tým dm zákaznického servisu absolvoval školení Profesionální telefonování, které bylo zaměřeno na téma zpracovávání emocí. Vše bylo uděláno na míru a přizpůsobeno našim podmínkám. Školení provázela příjemná atmosféra a profesionální, ale milý školitel, který dokázal po celou dobu udržet naši pozornost. Po absolvování školení je pro nás snazší, přijímat negativně naladěné zákazníky a navázat s nimi hodnotnou a kvalitní komunikaci. Již od druhého dne část týmu začala aktivně používat rady a tipy při každodenní komunikaci, a to jak v práci, tak v osobním životě.
Nikol ŠnejdováDM
Jsme menší rodinná firma zabývající se distribucí surovin a pomůcek pro cukráře, pekaře a zmrzlináře. Vlivem dynamického růstu firmy, jsme dospěli k nutnosti zavést nové interní ale externí procesy, které se dotýkají samotného zákazníka. Jako firma jsme chtěli dát zaměstnancům v první linii komunikace se zákazníky nový nástroj k lepšímu zvládnutí nestandartních situací. Před absolvováním kurzu "Přirozená komunikace po telefonu" jsme neměli žádnou zkušenost se školeními obecně. Přiznáváme prvotní skepsi jak se strany vedení tak ze strany samotných zaměstnanců. Úplně zbytečně. Získali jsme naprosto odlišný pohled na problémy v komunikaci. Nezávisí na striktním používání "tupých" frází ale celá věc má daleko hlubší smysl. Více není potřeba prozrazovat. Závěrem jen mohu říci, že nás to posunulo dopředu a to nejen v práci ale naprostá většina získaných zkušeností je využitelná i v osobním životě. Děkujeme!
Jakub KRALIKProvozní ředitel
Program Rozvoj osobní zralosti a autority ve skupinové, manažerské a obchodní praxi, vnímám jako jedinečný jednak svým know how, přístupem i výsledky, které přináší. Absolvoval jsem program se svým týmem a proto mohu hodnotit, jak ze svého pohledu účastníka, tak posunu jednotlivých lidí i vlivu na tým, jako celek. Osobně mi byl velmi užitečný a denně z něj čerpám. Pozitivní dopady vidím také u všech účastníků v týmu. Emoční inteligence v propojení do praxe a emoční učení jsou oblasti, které vnímám, jako nezbytné a opravdu zásadní, pro fungování v dnešní době…, ve firemním prostředí i v osobních životech lidí. Program navíc nabízí velmi uchopitelné propojování naučeného do konkrétní praxe. Celkově jsme velmi spokojeni a určitě rád doporučuji.
tatra logo
Petr HendrychTatra a.s. / Místopředseda představenstva
Se společností APAS spolupracujeme již sedmý rok. Seminář „Rozvoj osobní zralosti“ absolvovalo několik stovek našich zaměstnanců v drtivě většině s trvalou změnou pracovních postojů. Absolventi, ať už se jedná o řádové zaměstnance či manažery, jsou schopni mnohem výrazněji přebírat osobní zodpovědnost za svoji komunikaci s ostatními i za pracovní výsledky.
Jan Března, personální ředitel, Kooperativa
Mgr. Jan Březnapersonální ředitel / Kooperativa a.s.
Se společností APAS spolupracujeme od roku 2014 a tato spolupráce je velmi úspěšná a příjemná. Veškeré semináře jsou propracované na vysoké úrovni a jejich účinek je dlouhodobý. Co oceňuji nejvíce je fakt, že vás seminář obohatí nejen po pracovní, ale i osobní stránce.
Kateřina Kaspříková, HR director, Bisnode a.s.
Kateřina KaspříkováHR Director / Bisnode a.s.

Informace o semináři:

Kurz se uskuteční v příjemném prostředí Hotelu Tulipán v Praze na adrese:

Den a čas konání:

Datum
10.-11.9.2024
Čas konání
1. den: 9:30 - 17:30
2. den: 9:00 - 15:00

Cena kurzu je za kompletní program, včetně všech materiálů a služeb, platíte pouze:

15 000 Kč + DPH

Tato cena zahrnuje veškeré náklady spojené s účastí na kurzu, a to bez skrytých poplatků.

Poptávkový formulář

Bližší informace Vám zašleme na email.

V případě dotazů nebo technických problémů nás neváhejte kontaktovat.

Email: apas@apas.cz Tel: +420736799727

Napište nám a my se Vám obratem ozveme. Těšíme se na Vás.

 

S odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů pro účel kontaktování. Ochrana osobních údajů