Seminář

Rozvoj osobní zralosti a autority I.

Ve skupinové, manažerské a obchodní praxi

Termíny:

  • 28. - 29.11.2024

Ohlasy účastníků z posledního semináře:

  • 1
    Velmi ma seminár bavil, som rada, že som tu bola. Chcem pokračovanie 😊
  • 2
    Jsem rád, že jsem tu mohl být, „otevřelo mi to oči“ ohledně vnímání a cítění jiných (jejich emocí). Vím kvůli čemu, proč, jak to… písmenka… mé chování, uvažování, reakce – dozvěděl jsem se na čem zapracovat, co změnit a co ne. Vše se mi líbilo <3 😊
  • 3
    Určitě se mi líbilo to, že jste nás nezahrnuli hromadou zbytečné teorie, ale vždy jste šli k věci. Také snaha ušít seminář nám všem na míru se mi líbila. Došlo u mě k několika uvědoměním a budu se snažit je aplikovat do svého života. Moc děkuji!
  • 4
    Kurz byl fajn. Rozumně časově i obsahově. Potěšila mně skladba lidí mimo mou bublinu. Očekávání se mi naplnila, osvěžil jsem si myšlenky, díky.
  • 5
    Na první dobrou jsem občas nepobrala příklad/vysvětlení, ale po položených otázkách je mi vše jasné. Nevěděla jsem, co od školení přesně očekávat, ale byla jsem velmi mile potěšena, jak lektory, kolektivem, tak programem. Toto školení mi dalo nový vhled do sama sebe i do ostatních (vysvětlení písmenek). Líbily se mi různé testíky, dotazníky apod., taky ukázky a důraz na naše vnímání. Určitě použiji různé rady a tipy, které nám byly ukázány, mockrát děkuji <3
  • 6
    Bylo přínosné navnímat situace, prostředí i pocity cizích lidí. Přijmout to, že každý jsme jiný. Děkuji za inspirativní tipy na knížky.
  • 7
    Bylo to fajn. Začnu myslet nad svým chováním a přemýšlet, jak ho změnit. Dozvěděla jsem se zde něco více o sobě o čem jsem nevěděla😊, nebo nechtěla vědět/připustit si. Nejlepší školení na kterém jsem byla. Dobré bylo poznat, jak je každý rozdílný a jak nad jednou otázkou/situací přemýšlí každý jinak
  • 8
    Seminář splnil moje očekávání. Spokojenost z mé strany panovala při stanovení typů osobnosti. Probíhalo to v příjemné atmosféře, vhodně proložené testy, videem, rozpravou a vyhodnocením různých variací testů. Celkově panovala spokojenost a bylo to poučné a zajímavé.
  • 9
    Dozvěděla jsem se něco nového o sobě, proč dělám to co dělám. Jak lépe komunikovat s ostatními.

Souhrn obsahu:

Tento projekt je zaměřen na zlepšení komunikačních dovedností prostřednictvím rozvoje emoční inteligence. Účastníci se naučí, jak efektivně zvládat obtížné komunikační situace, zvyšovat svou psychickou odolnost a pracovat s vlastními neprospěšnými pocity, jakými jsou vztek, úzkost, strach, stres a další.

Program zahrnuje témata jako naslouchání, empatie, odhalování manipulace a její zvládání, a specifika emoční inteligence.

Lektoři poskytují praktické nástroje a techniky, které mohou účastníci ihned použít ve svém pracovním i osobním životě. To vše ve firemním prostředí může výrazně zlepšit pracovní atmosféru, komunikaci se zákazníky a zvýšit výkonnost.

Kromě teoretických znalostí, sebepoznání prostřednictvím testů, je důraz kladen především na prožitek a praktické osvojení dovedností prostřednictvím zážitkových metod a interakci ve skupině.

Nejžádanější semináře v letech 2010–2023!

  • Procházet životem s emocemi dává člověku příležitost prožít jedinečný pocit, jaké to je, být naživu, cítit, milovat a nenávidět, prostě žít. Bez emocí by byl život nudný. Jsou kořením našeho života.
  • Víme, že celý náš vývoj, růst a poznání je úzce spojeno s emocemi, které jsou pro náš život nevyhnutelné. Takže základ rozvoje emoční inteligence leží v tom, jak své emoce používáme a v co je proměňujeme.
  • Emoce, pokud se jimi zabýváme, snažíme se je pochopit a proměnit, přispívají k našemu osobnostnímu růstu, vyspělosti a moudrosti. A to jak emoce libé, šťastné a příjemné, které obvykle člověka nikam moc nepohánějí, tak emoce nelibé, bolestné, které nás pohání vpřed, za předpokladu, že se rozhodneme je proměnit v sebepoznání a porozumění životu, namísto toho, abychom je pouze potlačili či protrpěli.

Proč tento kurz?

  • Zvládněte své emoce a ovlivněte svůj život
    Získejte tak větší sebejistotu, emoční hodnotu, životní pohodu a vztahy po jakých toužíte.
  • Získejte nové návyky
    Díky kterým zjistíte, že komunikace se zákazníky, klienty, kolegy, partnery může přinášet mnohem více oboustranné spokojenosti.
  • Autentický leadership
    Posilte váš autentický leadership, ať už jste v pozici top manažera nebo mistra.
  • Naučte se měnit situace, které vám nevyhovují
    Objevte mnoho způsobů, jak změnit situaci, která vám nevyhovuje v jinou, zdravější, veselejší, uvolněnější a produktivnější.

Pro koho?

  • Vedoucí pracovníci všech úrovní
    od TOP manažery po mistry
  • Obchodníci, prodejci a podobné profese
  • Všechny pozice, jejichž práce je z podstatné části založena na komunikaci

A co si odnesete konkrétně?

  • Budete mnohem lépe a efektivněji zvládat stres, protože naučené dovednosti vám umožní rozpoznat a prospěšně řešit náročné situace dříve, než se situace vyhrotí.
  • Zůstanete vyrovnaní a asertivní při řešení vyhrocených konfliktů, (řešení stížností, reklamací, „nepříjemných“ zákazníků) protože se nebudete uchylovat k nefiltrovaným emočním reakcím. To vám zvýší vaši schopnost prosadit se a stanovit si hranice.
  • Naučíte se prakticky a rychle zvládat své pocity, cestou porozumění emocím, které prožíváme jako přirozené stavy těla. Pak budete efektivněji volit své reakce na události kolem vás.
  • Poznáte, že lidské prvotní myšlenky na složitější situace jsou řízeny emocemi. Jejich rozpoznáním bude vaše myšlení jasnější, zbaveno chyb, pramenících z domněnek, které si tvoříme.
  • S rozvojem emoční inteligence úzce souvisí zdravý postoj k chybám. Vaše sebeuvědomění vám umožní se od chyb pocitově distancovat, tedy nevinit se za ně, neprožívat ostych či úzkost ale ani na ně nezapomenout, mít je po ruce jako ponaučení pro další úspěch. Pocítíte radost z opětovného vstávání pokaždé, když spadnete.
  • Budete mnohem efektivněji svá sdělení předávat tak, aby vám lidé rozuměli a také lépe chápat, jak působíte na ostatní.
  • Každý člověk má spouštěče, které způsobují, že jedná impulzivně nebo tak, že toho následně lituje. Kurz vám nabídne několik konkrétních technik, jak studovat a rozpoznat vlastní spouštěče a vyhnout se tak situacím, které vás pocitově „“dostanou“ (ve smyslu, že automaticky reagujete tak, jak nechcete).
  • A co se rozhodně nenaučíte? Být 24/7 šťastný a rozesmátý. Protože emoční inteligence není o tom být milý, úslužný a nechat ostatní, aby nám určovali a řídili náš život. Je o tom, jak řídit své pocity, abyste dosáhli co nejlepších výsledků, které si přejete. Někdy to znamená dát lidem najevo, že jste rozrušeni, smutní nebo frustrovaní. Neustále maskovat své emoce štěstím a pozitivitou není opravdové ani produktivní.

Ukazuje se, že špičkoví pracovníci vykazují vysoké skóre ve všech výše uvedených kompetencích.

Na rozdíl od nich ti průměrní, stráví většinu času přemýšlením o vlastních problémech, nejistotách, obavách, nízkém sebevědomí a hledání viníků „tam venku“ (v klientech, hospodářské situaci, vedení vlastní firmy, podřízených atd.) za vlastní selhání, protože prožívají strach z nezdaru a obavy z kritiky či odmítnutí.

Pokud pracovník rozpozná svá omezení a posílí svou vnitřní motivaci pro změnu, je krůček ke špičkovým výsledkům.

  • 1
    Poznání vlastních slabých a silných stránek
    Proces rozvíjení sebe-motivace, důslednosti a vytrvalosti, rozvíjení umění zklidnit splašenou mysl, řešit efektivně konfliktní a zátěžové situace.
  • 2
    Realistický optimismus, pozitivní naladění
    Sebe uvědomění, oddělení názorů od faktů, schopnost oddělit vlastní interpretaci situace od faktických dat. Navíc výzkumy praví, že špičkoví zaměstnanci jsou mnohem optimističtější než průměrní.
  • 3
    Rozpoznávání emocí
    Umění především ovládat své emoční projevy, znalost o vlastním průběhu emočních reakcí, respektovat názory a životy ostatních bez jakéhokoli odsuzování či nálepkování. Respektovat kolegy a ostatní zaměstnance. Nepoužívat v komunikaci nefunkční emoce jakými jsou, urážka, vztek, zlost, sebelítost a další.
  • 4
    Vůle k osobnímu rozvoji, ochota ke změně
    Poznání neprospěšných stereotypů konání, poznání vlastních strnulých mentálních vzorců a ochota je měnit za prospěšnější, poznání vlivu přesvědčení na vedení lidí i osobní výsledky. Ochota vyznat se ve vlastním naladění a komunikaci – umět se v sobě orientovat, uvědomit si co v daný moment prožívám, o čem přemýšlím, kam se moje myšlenky vrací a ochota je proměňovat
  • 5
    Zralá osobnost
    Definice zralé osobnosti: zralá osobnost přebírá plně zodpovědnost za sebe, své chování a myšlení, ví a má v uvědomění z jakých myšlenek reaguje – bojovné, útočné, obranné, respektující, laskavé…. Přebírá plnou odpovědnost za své pocity, umí rozeznat, kdy věnuje péči sobě a kdy ne, má svůj život plně ve vlastních rukou, umí žít a konat „tady a teď“, nezůstává v negativních domněnkách k minulosti, umí si zvolit správnou emoční reakci. Umí vidět vlastní nedostatky a chyby a řešit je.

Informace o semináři:

Kurz se uskuteční v příjemném prostředí Hotelu Tulipán v Praze na adrese:

Den a čas konání:

Datum
28. - 29.11.2024
Čas konání
1. den: 9:30 - 17:30
2. den: 9:00 - 15:00

Cena kurzu je za kompletní program, včetně všech materiálů a služeb, platíte pouze:

15 357 Kč + DPH

Tato cena zahrnuje veškeré náklady spojené s účastí na kurzu, a to bez skrytých poplatků.

Poptávkový formulář

Bližší informace Vám zašleme na email.

V případě dotazů nebo technických problémů nás neváhejte kontaktovat.

Email: apas@apas.cz Tel: +420602341662

Napište nám a my se Vám obratem ozveme. Těšíme se na Vás.

 

S odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů pro účel kontaktování. Ochrana osobních údajů