Etika podnikání
Etika jako věda o morálce se prolíná s veškerou lidskou činností, proto ji musí řešit i každý účastník podnikání.
Podnikatelská etika zahrnuje podnikatelskou kulturu, prosazování a dodržování etického chování, které by mělo ústit v sociální, morální a ekologickou odpovědnost. Zjednodušeně lze říci, že jsou to zásady slušného jednání s obchodními partnery, zákazníky a stejně tak s konkurencí. V konečném důsledku by měl podnikatel sice poskytovat zboží či služby zákazníkům, ale být také službou společnosti. K tomu přispívá kvalitní péče o případné zaměstnance, zdravé pracovní podmínky a korektní vztahy se sebou samým, s dodavateli, dalšími partnery, konkurencí.
Etické chování v podnikání se v dlouhodobém horizontu vyplácí. Zákazníci si etického podnikatele váží a vracejí se, konkurence si ho váží a respektuje ho, podobně jako obchodní partneři.
Často kladené dotazy.
Pomůže mi emoční inteligence nepotlačovat emoce?
Proč se mám zabývat emocemi?
Osobní rozvoj a emoční učení není spíš pro osobní život než pro práci?
Proč se mám zabývat emocemi?
Mám zkušenost, že často 14 dní po vzdělávací akci nezbude účastníkům nic. Není to stejné?
Lze jednoduše shrnout cíle pro firemní život?
Když přijdu z práce domů a chci 15 minut klidu pro sebe, než se začnu věnovat rodině, jsem sobec?
Nejoblíbenější kurzy:
28. - 29.11.2024
- Odolnost vůči stresu
- Vnitřní vyrovnanost
- Ovládání emocí
- Sebepřijetí