Vzdělávací kurz

Klíčové rozhovory – jak mluvit, když jde o hodně

A o čem že to bude?

  • Rozpoznat manipulaci
  • Najít společnou řeč
  • Rozpoznat potřeby protějšku
  • Získat nadhled nad situací

Zůstaňte i v situacích kdy "jde o hodně" v klidu a vyrovnaní a dál věřte sobě a svým schopnostem.

Místo konání kurzu
U Vás - online - v našich prostorách
Délka kurzu
Připravíme na míru

Obsah kurzu

Tento program je zaměřen na komunikační stránku a to v jejích obou dimenzích, jak racionální tak emoční.

Seminář „Klíčové rozhovory“ je pro účastníky srozumitelnou nabídkou a vysvětlením, jak jinak můžou rozumět lidem i sami sobě a jak jinak komunikovat když o „něco jde“. V takové situaci je obvykle v sázce hodně a zvládnutí stresu je náročné, se objevují protichůdné a velmi rozdílné názory a jsou přítomny (ať už projevené nebo potlačené) silné emoce.

Seminář umožní účastníkům poznat jejich silné a slabé stránky z vnitřního úhlu pohledu, jinak řečeno, poznat komunikaci z pohledu jejich osobního, individuálního vnitřního prožívání a vnímání, které vychází z jejich poznání, zkušeností, hodnot, komunikačních filtrů a mnoha dalšího.

Naučíte se:

  • Jak se projevuje morální stres zaměstnanců a jak ovlivňuje proces komunikace.
  • Jak stavět na tom, že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí.
  • Co dělat, když se diskuse vyhrotí a zvrtne v boj.
  • Co byste nikdy neměli říkat.
  • Jak rozpoznáte manipulaci a jak můžete reagovat.
  • Jak se nenechat ovládat pasivní agresí.
  • Jak dospět k vzájemné dohodě.

Reference

Jsme menší rodinná firma zabývající se distribucí surovin a pomůcek pro cukráře, pekaře a zmrzlináře. Vlivem dynamického růstu firmy, jsme dospěli k nutnosti zavést nové interní ale externí procesy, které se dotýkají samotného zákazníka. Jako firma jsme chtěli dát zaměstnancům v první linii komunikace se zákazníky nový nástroj k lepšímu zvládnutí nestandartních situací. Před absolvováním kurzu "Přirozená komunikace po telefonu" jsme neměli žádnou zkušenost se školeními obecně. Přiznáváme prvotní skepsi jak se strany vedení tak ze strany samotných zaměstnanců. Úplně zbytečně. Získali jsme naprosto odlišný pohled na problémy v komunikaci. Nezávisí na striktním používání "tupých" frází ale celá věc má daleko hlubší smysl. Více není potřeba prozrazovat. Závěrem jen mohu říci, že nás to posunulo dopředu a to nejen v práci ale naprostá většina získaných zkušeností je využitelná i v osobním životě. Děkujeme!
Jakub KRALIKProvozní ředitel
Celý tým dm zákaznického servisu absolvoval školení Profesionální telefonování, které bylo zaměřeno na téma zpracovávání emocí. Vše bylo uděláno na míru a přizpůsobeno našim podmínkám. Školení provázela příjemná atmosféra a profesionální, ale milý školitel, který dokázal po celou dobu udržet naši pozornost. Po absolvování školení je pro nás snazší, přijímat negativně naladěné zákazníky a navázat s nimi hodnotnou a kvalitní komunikaci. Již od druhého dne část týmu začala aktivně používat rady a tipy při každodenní komunikaci, a to jak v práci, tak v osobním životě.
Nikol ŠnejdováDM
Trvale vysoká kvalita realizovaných seminářů i profesionalita, s jakou jsou připravovány a realizovány pro nás znamenají záruku, že prostředky investované do vzdělávání zaměstnanců se nám vrátí v kvalitě jejich práce. S ohledem na výše uvedené můžeme spolupráci se společností APAS vřele doporučit všem zájemcům o kvalitní firemní vzdělávání.
logo kovosvit mas reference
Ing. Gabriela Jeřábkovápersonální manažerka / KOVOSVIT MAS, a.s.
Pro společnost Apas jsme se rozhodli ve výběrovém řízení a s klidným svědomím můžu říct, že jsme tohoto výběru nikdy nelitovali. Osobně si cením naší spolupráce, za kterou jsou vidět velmi konkrétní výsledky, zvláště u těch zaměstnanců, kteří pochopili a uchopili šanci, jakou jim sebepoznání a s ním spojená změna chování a nahlížení na svět nabízí.
logo anect reference
Jana VohralíkováČlenka představenstva / Anect a.s.

Zajímá mě více info:

Email: apas@apas.cz Tel: +420736799727

Napište nám a my se Vám obratem ozveme. Těšíme se na Vás.

S odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů pro účel kontaktování. Ochrana osobních údajů

Nejoblíbenější kurzy:

 

Rozvoj osobní zralosti a autority v2
  • Zvládněte své emoce
  • Získejte nové návyky
  • Autentický leadership
  • Naučte se měnit situace
Kurzy pro firmy
Tajemství odolnosti a výkonnosti - resilience v2
  • Odolnost vůči stresu
  • Vnitřní vyrovnanost
  • Ovládání emocí
  • Sebepřijetí
Kurzy pro firmy
Emočně inteligentní komunikace v2
  • Práce s vlastními emocemi
  • Vést nepříjemnou konverzaci
  • Spokojenější pracoviště
  • Řešení překážek v žívotě
Kurzy pro firmy