Vzdělávací kurz
Efektivní hodnotící pohovory a zpětná vazba
A o čem že to bude?
- Rozpoznat zralost pracovníka
- Hodnocení zaměstnanců
- Vést hodnotící rozhovor
- Pracovat s emocemi
Naučte se efektivně využívat hodnocení zaměstnanců a jejich motivaci jako účinné nástroje vedení lidí.
Pro koho?
- Vedoucí pracovníci všech úrovní
od TOP manažerů po mistry, vedoucí, teamleadery nebo sales manažery
Proč absolvovat kurz?
Hodnotící rozhovor (či pohovor) je důležitým nástrojem motivace pracovníků a tedy významnou manažerskou dovedností. Je rovněž velmi emočně náročnou situací, neboť hodnotitel v jeho průběhu oslovuje sebeúctu hodnoceného.
Má-li manažer využít tohoto důležitého personálního rozhovoru k užitku obou stran, pak je důležité, aby zvládl jeho náročnou přípravu i průběh.
Cíle kurzu
- naučit se efektivně využívat hodnocení zaměstnanců jako účinného nástroje vedení lidí;
- změnit postoj svůj i zaměstnanců k hodnotícím rozhovorům - vnímat jej jako příležitost, nikoli jako obávanou nutnost;
- získat informace o efektivní přípravě hodnotícího rozhovoru;
- naučit se vést hodnotící rozhovor;
- naučit se pracovat s emocemi.
Obsah kurzu
- hodnotící rozhovor jako motivační nástroj manažera;
- postoj k hodnocení: kritika versus zpětná vazba a obavy versus příležitost;
- příprava na hodnotící rozhovor;
- vedení hodnotícího rozhovoru;
- rozhovor vedený koučovacím způsobem;
- principy a zásady poskytování zpětné vazby;
- dovednost potřebné k poskytnutí zpětné vazby;
- dovednost aktivního naslouchání a sdělování informací;
- emoce v hodnotícím rozhovoru a jejich zvládání;
- práce s námitkami a polemikou.
Místo konání kurzu
U Vás - online - v našich prostorách
Délka kurzu
Připravíme na míru
Zajímá mě více info:
Email: apas@apas.cz Tel: +420602341662
Napište nám a my se Vám obratem ozveme. Těšíme se na Vás.