Vzdělávací kurz

Pro klientský přístup 

A o čem že to bude?

  • Spokojený externí zákazník
  • Spokojený  interní zákazník
  • Návody na koučing
  • Identifikace stresorů

Základní principy poskytování služeb klientům se dokáže naučit skoro každý, ale postoje, emoce a myšlení odlišují ty úspěšné, ke kterým se klienti rádi vracejí, od těch průměrných. Zlepšete své obchodní dovednosti a staňte se těmi nejlepšími.

Místo konání kurzu
U Vás - online - v našich prostorách
Délka kurzu
Připravíme na míru

Pro koho?

  • Obchodníci, prodejci a podobné profese
  • Pracovníci ve službách klientům, Call centra, pracovníci zákaznické podpory a další

Cíle kurzu

  • Poznat a pochopit význam spokojeného klienta pro úspěch a pozitivní image firmy a vlastní roli v profesionálním přístupu ke klientům.
  • Umět využít své obchodní dovednosti a profesionálně zvládat komunikaci s klienty včetně náročných situací.

Obsah kurzu

Základní principy služeb klientům

  • Dokonalé služby klientům
  • Okamžiky pravdy
  • Typologie klientů
  • Jednání s „obtížnými typy“
  • Která slova a výrazy nepoužívat a proč – naopak jak je nahradit
  • Kontakt s klientem – okamžik pravdy
  • Navázat vztah
  • Zjistit potřeby
  • Odhalit za žádosti klienta skrytou potřebu
  • Převzít osobní odpovědnost
  • Prezentovat užitek
  • Vyřešit požadavek k plné spokojenosti klienta

Reference

Vyzkoušeli jsme řadu renomovaných a věhlasných vzdělávacích agentur. "Osvědčené a účinné" vzdělávací systémy však kromě vysokých nákladů nepřinesly zhola nic. Za odvahu porozhlédnout se po firmách, které se nepodbízejí obecně požadovaným obsahem a zaručeným výsledkem, jsme byli odměněni přidanou hodnotou vysoké kvality a nečekaně trvalého výsledku. Největším přínosem pro naši společnost i pro každého účastníka vzdělávacího programu společnosti APAS byla možnost okamžitého využití originálního fungujícího systému přístupu, metod a individuálních dovedností v pracovním i osobním životě.
logo anect reference
Petr Zajíčekvedoucí oddělení HR / ANECT a.s.
Na spolupráci se společností APAS oceňuji především odbornost lektorů, hlavně vstupy psychologů. Za největší přínos považuji uvědomění, že své emoce ovlivňuji pouze já sám! Poděkovat chci i za kladný přístup při logistice a plánování celé akce.
reference vodafon
Ondřej BendaSenior Manager Training & Quality / Vodafone Czech Republic

Zajímá mě více info:

Email: apas@apas.cz Tel:+420736799727

Napište nám a my se Vám obratem ozveme. Těšíme se na Vás.

S odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů pro účel kontaktování. Ochrana osobních údajů

Nejoblíbenější kurzy:

 

seller
  • Úspěch bez manipulace
  • Zvýšení prodejů
  • Vlastní komunikační postupy
  • Řeč těla
Kurzy pro firmy
Profesionální firemní korespondence v2
  • Srozumitelně a stručně
  • Psychologie v korespondenci
  • Etické zásady
  • Praktická cvičení
Kurzy pro firmy
Profesionální telefonování v2
  • Práce s hlasem a slovem
  • Zjišťování potřeb klientů
  • Vedení rozhovoru
  • Struktura rozhovoru
Kurzy pro firmy