SEMINÁŘ

Stabilizace emocí u protistrany

  • Jak vypadá užitečné naslouchání
  • Najdi svůj laskavý hlas
  • Empatie není technika, navíc málo i moc empatie může ubližovat

Motto:

„Dostaňme naše vystupování a reakce pod kontrolu tak, abychom pochopili, že nejde o souboj argumentů a kdo s koho, ale o co nejúčinnější řešení situace s minimalizací škodlivých emocí.“

Všichni, kdo přicházejí do kontaktu s jakoukoli formou jednání a vyjednávání vědí, že oblast zájmu druhé strany, tedy zjednodušeně řečeno to, pro co si vlastně přišli, často vůbec nestojí na prvním místě. A protože zkušenosti s rozhovory a vyjednáváním se v našich profesních i osobních životech nevyhnou v podstatě nikomu, podíváme se na to, co bohužel vždycky tak jednoduše zřejmé není.

Abychom byli úspěšní a naplnili při komunikaci cíle přijatelné pro obě strany, nesmíme podcenit další roviny, které dosažení dohody předcházejí. Které to jsou? Odhalíme si je postupně během naší práce, ale rovnou je možné prozradit, že se budou úzce dotýkat dovedností v tom, jak jsme schopni „navnímat“ aktéry na protistraně a jak dokážeme pracovat s emocemi jejich i s těmi svými.

Stabilizovat emoce a dostat je pod kontrolu je tím, co určuje průběh našich dialogů i každé další interakce. Workshop nabídne tréninkový program, v rámci kterého se naučíme jak deeskalovat napětí na obou stranách a projít komunikací s co největší efektivitou, vnitřní vyrovnaností a klidem.

Obsah:

  • Tři zásadní věci, které lidé doopravdy od každé komunikační situace chtějí
  • Význam emocí aneb proč si všímat i toho, co je skryto za slovy v pocitech
  • Hledání a objevování utajovaných motivů
  • Model BCSM – Behavioral Change Stairway Model – pět kroků k dosažení dohody a přijetí
  • Práce s vlastním egem – zamezení odsudků, posuzování, domněnek vzhledem k situaci i zúčastněným osobám
  • Aktivní naslouchání jako první krok BCSM
  • Taktická empatie a její přínos pro vyjednávání
  • Navázání raportu, cesta k vzájemnému respektu a porozumění
  • Rozptýlení negativ
  • Proč začínat s „NE“ může přinést namísto konce lepší začátek
  • Práce s ústupky a reakce na protinávrh
  • Hledání „třetí cesty“ aneb proč účinná komunikace není soubojem argumentů, postojů a stanovisek
  • Stabilizace emocí a práce s nimi na cestě ke společné dohodě
  • Nejčastější chyby ve vyjednávání a v komunikaci s druhými
  • BATNA – co dělat, když se druhá strana nechce dohodnout
  • Jak se bránit nekonstruktivnímu chování, manipulaci, trikům a nátlaku
  • Jak dobrým vyjednáváním vyhrát i dobré vztahy

Informace o semináři:

Kurz se uskuteční v příjemném prostředí Hotelu Tulipán v Praze na adrese:

Den a čas konání:

Datum
Připravujeme
Čas konání
9:00 - 16:00

Cena kurzu je za kompletní program, včetně všech materiálů a služeb, platíte pouze:

5 130 Kč včetně DPH

Tato cena zahrnuje veškeré náklady spojené s účastí na kurzu, a to bez skrytých poplatků.

Poptávkový formulář

Bližší informace Vám zašleme na email.

V případě dotazů nebo technických problémů nás neváhejte kontaktovat.

Email: apas@apas.cz Tel: +420602341662

Napište nám a my se Vám obratem ozveme. Těšíme se na Vás.

S odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů pro účel kontaktování. Ochrana osobních údajů