SEMINÁŘ
Stabilizace emocí u protistrany
- Jak vypadá užitečné naslouchání
- Najdi svůj laskavý hlas
- Empatie není technika, navíc málo i moc empatie může ubližovat
Ochutnejte ZDARMA, jak může emoční inteligence změnit
váš pracovní den!
Přímo u vás ve firmě, pro kolektiv 10 a více osob.
*Nabídka platí pro firmy v Praze a krajích Středočeský, Jihočeský, Západočeský a Vysočina.
Motto:
„Dostaňme naše vystupování a reakce pod kontrolu tak, abychom pochopili, že nejde o souboj argumentů a kdo s koho, ale o co nejúčinnější řešení situace s minimalizací škodlivých emocí.“
Všichni, kdo přicházejí do kontaktu s jakoukoli formou jednání a vyjednávání vědí, že oblast zájmu druhé strany, tedy zjednodušeně řečeno to, pro co si vlastně přišli, často vůbec nestojí na prvním místě. A protože zkušenosti s rozhovory a vyjednáváním se v našich profesních i osobních životech nevyhnou v podstatě nikomu, podíváme se na to, co bohužel vždycky tak jednoduše zřejmé není.
Abychom byli úspěšní a naplnili při komunikaci cíle přijatelné pro obě strany, nesmíme podcenit další roviny, které dosažení dohody předcházejí. Které to jsou? Odhalíme si je postupně během naší práce, ale rovnou je možné prozradit, že se budou úzce dotýkat dovedností v tom, jak jsme schopni „navnímat“ aktéry na protistraně a jak dokážeme pracovat s emocemi jejich i s těmi svými.
Stabilizovat emoce a dostat je pod kontrolu je tím, co určuje průběh našich dialogů i každé další interakce. Workshop nabídne tréninkový program, v rámci kterého se naučíme jak deeskalovat napětí na obou stranách a projít komunikací s co největší efektivitou, vnitřní vyrovnaností a klidem.
Obsah:
- Tři zásadní věci, které lidé doopravdy od každé komunikační situace chtějí
- Význam emocí aneb proč si všímat i toho, co je skryto za slovy v pocitech
- Hledání a objevování utajovaných motivů
- Model BCSM – Behavioral Change Stairway Model – pět kroků k dosažení dohody a přijetí
- Práce s vlastním egem – zamezení odsudků, posuzování, domněnek vzhledem k situaci i zúčastněným osobám
- Aktivní naslouchání jako první krok BCSM
- Taktická empatie a její přínos pro vyjednávání
- Navázání raportu, cesta k vzájemnému respektu a porozumění
- Rozptýlení negativ
- Proč začínat s „NE“ může přinést namísto konce lepší začátek
- Práce s ústupky a reakce na protinávrh
- Hledání „třetí cesty“ aneb proč účinná komunikace není soubojem argumentů, postojů a stanovisek
- Stabilizace emocí a práce s nimi na cestě ke společné dohodě
- Nejčastější chyby ve vyjednávání a v komunikaci s druhými
- BATNA – co dělat, když se druhá strana nechce dohodnout
- Jak se bránit nekonstruktivnímu chování, manipulaci, trikům a nátlaku
- Jak dobrým vyjednáváním vyhrát i dobré vztahy
Reference na naše kurzy
Poptávkový formulář
Bližší informace Vám zašleme na email.
V případě dotazů nebo technických problémů nás neváhejte kontaktovat.