Etika podnikání
Etika jako věda o morálce se prolíná s veškerou lidskou činností, proto ji musí řešit i každý účastník podnikání.
Podnikatelská etika zahrnuje podnikatelskou kulturu, prosazování a dodržování etického chování, které by mělo ústit v sociální, morální a ekologickou odpovědnost. Zjednodušeně lze říci, že jsou to zásady slušného jednání s obchodními partnery, zákazníky a stejně tak s konkurencí. V konečném důsledku by měl podnikatel sice poskytovat zboží či služby zákazníkům, ale být také službou společnosti. K tomu přispívá kvalitní péče o případné zaměstnance, zdravé pracovní podmínky a korektní vztahy se sebou samým, s dodavateli, dalšími partnery, konkurencí.
Etické chování v podnikání se v dlouhodobém horizontu vyplácí. Zákazníci si etického podnikatele váží a vracejí se, konkurence si ho váží a respektuje ho, podobně jako obchodní partneři.
Seminář EMOČNĚ INTELIGENTNÍ KOMUNIKACE
27.11.2023 - obsazeno
15.1.2023
4.3.2023
- Hlubší sebepoznání a poznání druhých
- Prohloubení empatie
- Nižší míra nelibých emocí
- Posílení emoční inteligence
- Vyhnutí se situacím, kterých následně litujeme
- Umět vést i nepříjemnou konverzaci v pozitivním duchu
- Efektivní zvládání náročných komunikačních situací
- Posílení spolupráce
- Navázání vztahu i s nepříjemnými lidmi
Nejoblíbenější kurzy:
27.11.2023 - obsazeno
15.1.2024
4.3.2024
- Práce s vlastními emocemi
- Posílení spolupráce
- Umění vést nepříjemnou konverzaci
- Navázání vztahu i s nepříjemnými lidmi
- Odolnost vůči stresu
- Vnitřní vyrovnanost
- Ovládání emocí
- Sebepřijetí