Jak od pachtění k efektivitě aneb work smarter, not harder
on-line webinář
Vysíláme 18.listopadu od 14h do 16h
Současný život nám přináší permanentní výzvy: musíme být téměř neustále on-line, potřebujeme dosahovat stále vyšších výsledků se stále menšími zdroji, šířka pracovních úkolů vede k neustálému multitaskingu, ve vnějším i vnitřním prostředí probíhají neustálé změny …
Jsme zavalení každodenními povinnostmi – rozhodujeme se, čemu se nejdříve věnovat, často podle naléhavosti nebo podle tlaku, který vnímáme, ale, ne podle našich priorit, dlouhodobé vize, našich hodnot.
V rámci tohoto webináře si svoje priority a dlouhodobé cíle účastníci ujasní a následně získají praktické tipy a nástroje, jak cílů dosáhnout. Projdeme společně pravidla plánování, organizace času, efektivního boje s prokrastinací a další techniky, které pomohou nejen k vyšší efektivitě, ale k celkovému work-life balance.
Na webináři se budeme věnovat tématům:
- Kam směřujete? Jaká je Vaše životní/pracovní vize? Začněte s myšlenkou na konec
- Rozhodování a určení priorit: princip důležitého a naléhavého
- Plánování – základ prevence ztrát času; Kdy a jak plánovat – efektivní způsoby plánování
- Analýza vlastních zlodějů času a nástroje pro jejich eliminaci
- Prokrastinace – co to je a jak s ní pracovat?
- Tipy pro organizaci práce
- Musím řešit vše, o co jsem žádán?
- Jak zkrátit jednání?
- Jak naučit druhé lidi být ve vztahu ke mně efektivní?
- Jak říci „ne“ a přitom udržet vztah?
- Jak využívat své životní cíle a hodnoty pro zvýšení nezdolnosti v kritických situacích
Chci se zúčastnit