Co je to interní komunikace
Budování dobré pověsti firmy začíná na referencích zaměstnanců. V dobře fungující firmě mají pracovníci dostatek informací o vývoji a cílech, jsou spojeni s filozofií firmy a šíří pozitivní energii i mimo ni.
Interní komunikace probíhá prostřednictvím:
Firemního časopisu - pokud je dobře napsaný a obsahuje zajímavé či zábavné informace, čtou ho nejen samotní zaměstnanci, ale i celé rodiny. Firma si tak buduje dobrou pověst v blízkém okolí. Šířením dobrého jména si usnadňuje budoucí nábor.
Intranetu - dnes často nahrazuje tištěný firemní časopis. Slouží pro sdílení novinek, termínů i zábavy. Firmy Intranet využívají pro obousměrnou komunikaci se zaměstnanci (ankety, komentáře,...)
Akcí pro zaměstnance - večírky a teambuildingy stírají (v rámci určitých mezí) hierarchické rozdíly a ukazují management v lidské podobě. Cílem je tmelit kolektiv a nastavit neformální vztahy mezi kolegy.
Komunikátory - Skype, Facebook
Často kladené dotazy.
Pomůže mi emoční inteligence nepotlačovat emoce?
Proč se mám zabývat emocemi?
Osobní rozvoj a emoční učení není spíš pro osobní život než pro práci?
Proč se mám zabývat emocemi?
Mám zkušenost, že často 14 dní po vzdělávací akci nezbude účastníkům nic. Není to stejné?
Lze jednoduše shrnout cíle pro firemní život?
Když přijdu z práce domů a chci 15 minut klidu pro sebe, než se začnu věnovat rodině, jsem sobec?
Nejoblíbenější kurzy:
28. - 29.11.2024
- Odolnost vůči stresu
- Vnitřní vyrovnanost
- Ovládání emocí
- Sebepřijetí