Vzdělávací kurz

Pro klientský přístup 

A o čem že to bude?

  • Spokojený externí zákazník
  • Spokojený  interní zákazník
  • Návody na koučing
  • Identifikace stresorů

Základní principy poskytování služeb klientům se dokáže naučit skoro každý, ale postoje, emoce a myšlení odlišují ty úspěšné, ke kterým se klienti rádi vracejí, od těch průměrných. Zlepšete své obchodní dovednosti a staňte se těmi nejlepšími.

Pro koho?

  • Obchodníci, prodejci a podobné profese
  • Pracovníci ve službách klientům, Call centra, pracovníci zákaznické podpory a další

Cíle kurzu

  • Poznat a pochopit význam spokojeného klienta pro úspěch a pozitivní image firmy a vlastní roli v profesionálním přístupu ke klientům.
  • Umět využít své obchodní dovednosti a profesionálně zvládat komunikaci s klienty včetně náročných situací.

Obsah kurzu

Základní principy služeb klientům

  • Dokonalé služby klientům
  • Okamžiky pravdy
  • Typologie klientů
  • Jednání s „obtížnými typy“
  • Která slova a výrazy nepoužívat a proč – naopak jak je nahradit
  • Kontakt s klientem – okamžik pravdy
  • Navázat vztah
  • Zjistit potřeby
  • Odhalit za žádosti klienta skrytou potřebu
  • Převzít osobní odpovědnost
  • Prezentovat užitek
  • Vyřešit požadavek k plné spokojenosti klienta
Místo konání kurzu
U Vás - online - v našich prostorách
Délka kurzu
Připravíme na míru

Zajímá mě více info:

Email: apas@apas.cz Tel: +420602341662

Napište nám a my se Vám obratem ozveme. Těšíme se na Vás.

S odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů pro účel kontaktování. Ochrana osobních údajů