Vzdělávací kurz

Přesvědčivá komunikace

A o čem že to bude?

  • Typy vyjednávání
  • Umění přesvědčovat
  • Kontrolované vyjednávání
  • Být připraven na všechno

Aneb jak spolupráce může vést ke kýženému výsledku lépe, než soutěživost a jak dosáhnout dobrého výsledku pro obě strany.

Místo konání kurzu
U Vás - online - v našich prostorách
Délka kurzu
Připravíme na míru
Cena
Na míru, dle počtu účastníků

Pro koho?

  • Vedoucí pracovníci všech úrovní
    od TOP manažerů po mistry, teamleadry a další
  • Všem, kteří se potřebují ve své práci (i mimo ní) dohodnout, ať se to týká prodejních kontraktů nebo jednání s obchodními (nebo neobchodními) partnery nebo zaměstnanci a nadřízenými.

O čem kurzu je?

Vyjednávání je jedinečná aktivita - částečně věda, částečně umění, částečně technika. Pro mnohé pak technika a věda ve kterých je umění se vyznat.

Tento dvou až třídenní interaktivní kurz komunikace vám ukáže, jak spolupráce může vést ke kýženému výsledku lépe, než soutěživost a jak dosáhnout dobrého výsledku pro obě strany.

Absolventi kurzu se naučí

Co je to vyjednávání

  • Typy vyjednávání a umění přesvědčovat
  • Vyjednávání typu výhra - výhra
  • Vyjednávání typu výhra - prohra
  • Odlišné fáze vyjednávacího procesu
  • Pochopení procesu - cesta ke kontrole při vyjednávaní

Minimum přípravy pro vyjednávání

  • Kontrolní list
  • Být připraven na všechno, nezapomenout na nic

Strategie a taktiky ve vyjednávání, kdy a jak je používat a naopak jak je odhalit a bránit se jim

  • Cvičení a případové studie, které pomohou účastníkům odhalit vlastní strategie a styly vyjednávání
  • Typy vyjednávačů
  • Lidské faktory (potřeby, pocity, priority)

Komunikace při vyjednávání

  • Jak dosáhnout souhlasu
  • Budování vztahů
  • Rozvíjení komunikačních dovedností
  • Empatie
  • Dospělá versus manipulativní komunikace
  • Asertivní přístup výhra - výhra
  • Dospělý více než asertivní
  • HRY v životě a práci
  • Transakční analýza
  • Váš egogram

Vyjednávací proces

  • Jak zahájit správný zahajovací proces
  • Výměny ber - dej. Jak čelit negativním taktikám
  • Jak nenechat se sebou manipulovat
  • Být přátelský k lidem a tvrdý k problému

Co je vyjednávací houpačka?

  • Případové studie a analýza řešení
  • Nejčastější chyby při vyjednávání
  • Zakončení a shrnutí vyjednávacího procesu
  • Ubezpečení se, že dohody bylo skutečně dosaženo

Reference

S APASEM jsme s prodejním týmem absolvovali během 4 let celý 4-modulový trénink EMOČNÍ UČENÍ. Netvrdím, že jsme díky tomuto školení lepší obchodníci, ale rozhodně jsme zralejší osobnosti a umíme s emocemi pracovat ku prospěchu obou stran, ve všech firemních úrovních zákazníka. Na těchto trénincích mě také velmi baví to, že díky práci na sebepoznání u všech účastníků, se dozvídám více o charakteru a hodnotách svých kolegů a tím pádem si více lidsky rozumíme a týmově se zvyšuje naše soudržnost a ochota spolupracovat.
Martin WeissSmurfit Kappa Group / Sales Manager
Na základě poznatků získaných na semináři se ve firmě zlepšila atmosféra, komunikace a v neposlední řadě to přispělo ke zvýšení zisku firmy.
Miroslav Šlechta - majitel společnosti
Miroslav ŠlechtaŠlechta s.r.o. / Majitel a jednatel společnosti
Seminář mi pomohl uvědomit si, co v denních pracovních situacích prožívám v emoční oblasti a přijmout plnou odpovědnost za svůj díl komunikace.
Jan Drda - Česká spořitelna
Ing. Jan DrdaSenior Relationship Manager Česká spořitelna a.s.

Zajímá mě více info:

Napište nám a my se Vám obratem ozveme. Těšíme se na Vás.

Nejoblíbenější kurzy:

 

Manažerské dovednosti v2
  • Vedení teamu
  • Řešení konfliktů
  • Motivace podřízených
  • Organizace práce
Kurzy pro firmy
Týmová spolupráce v2
  • Chápat svoji roli v týmu
  • Zavádění spolupráce do praxe
  • Projektové myšlení
  • Organizace práce v týmu
Kurzy pro firmy
  • Typy vyjednávání
  • Umění přesvědčovat
  • Kontrolované vyjednávání
  • Být připraven na všechno
Kurzy pro firmy