Vzdělávací kurz
Pro klientský přístup
A o čem že to bude?
- Spokojený externí zákazník
- Spokojený interní zákazník
- Návody na koučing
- Identifikace stresorů
Základní principy poskytování služeb klientům se dokáže naučit skoro každý, ale postoje, emoce a myšlení odlišují ty úspěšné, ke kterým se klienti rádi vracejí, od těch průměrných. Zlepšete své obchodní dovednosti a staňte se těmi nejlepšími.
Pro koho?
- Obchodníci, prodejci a podobné profese
- Pracovníci ve službách klientům, Call centra, pracovníci zákaznické podpory a další
Cíle kurzu
- Poznat a pochopit význam spokojeného klienta pro úspěch a pozitivní image firmy a vlastní roli v profesionálním přístupu ke klientům.
- Umět využít své obchodní dovednosti a profesionálně zvládat komunikaci s klienty včetně náročných situací.
Obsah kurzu
Základní principy služeb klientům
- Dokonalé služby klientům
- Okamžiky pravdy
- Typologie klientů
- Jednání s „obtížnými typy“
- Která slova a výrazy nepoužívat a proč – naopak jak je nahradit
- Kontakt s klientem – okamžik pravdy
- Navázat vztah
- Zjistit potřeby
- Odhalit za žádosti klienta skrytou potřebu
- Převzít osobní odpovědnost
- Prezentovat užitek
- Vyřešit požadavek k plné spokojenosti klienta
Místo konání kurzu
U Vás - online - v našich prostorách
Délka kurzu
Připravíme na míru
Zajímá mě více info:
Email: apas@apas.cz Tel: +420602341662
Napište nám a my se Vám obratem ozveme. Těšíme se na Vás.