Školení komunikace
Komunikace - z latinského communicare, tj. sdílet - znamená vzájemné sdílení, tedy sdělování i přijímání informací. Umět sdělit úspěšně své myšlenky jiným a ovlivnit je svým názorem patří k projevu dobře rozvinuté emoční inteligence. Komunikační dovednosti lze významně zlepšit na školení komunikace. To účastníkům ukáže, jak spolupráce může vést ke kýženému výsledku lépe než soutěživost a jak dosáhnout dobrého výsledku pro obě strany.
Školení komunikace se hodí nejen pro vedoucí pracovníky všech úrovní, ale také pro všechny, kteří se potřebují ve své práci (i mimo ni) dohodnout, ať se to týká prodejních kontraktů nebo jednání s obchodními (nebo neobchodními) partnery nebo zaměstnanci a nadřízenými.
Absolventi si z kurzu o přesvědčivé komunikaci odnášejí např., co je to vyjednávání a:
- Typy vyjednávání a umění přesvědčovat
- Vyjednávání typu výhra - výhra
- Vyjednávání typu výhra - prohra
- Odlišné fáze vyjednávacího procesu
- Pochopení procesu - cesta ke kontrole při vyjednávání
Seminář EMOČNĚ INTELIGENTNÍ KOMUNIKACE
27.11.2023 - obsazeno
15.1.2023
4.3.2023
- Hlubší sebepoznání a poznání druhých
- Prohloubení empatie
- Nižší míra nelibých emocí
- Posílení emoční inteligence
- Vyhnutí se situacím, kterých následně litujeme
- Umět vést i nepříjemnou konverzaci v pozitivním duchu
- Efektivní zvládání náročných komunikačních situací
- Posílení spolupráce
- Navázání vztahu i s nepříjemnými lidmi
Nejoblíbenější kurzy:
27.11.2023 - obsazeno
15.1.2024
4.3.2024
- Práce s vlastními emocemi
- Posílení spolupráce
- Umění vést nepříjemnou konverzaci
- Navázání vztahu i s nepříjemnými lidmi
- Odolnost vůči stresu
- Vnitřní vyrovnanost
- Ovládání emocí
- Sebepřijetí