Školení komunikace

Komunikace - z latinského communicare, tj. sdílet - znamená vzájemné sdílení, tedy sdělování i přijímání informací. Umět sdělit úspěšně své myšlenky jiným a ovlivnit je svým názorem patří k projevu dobře rozvinuté emoční inteligence. Komunikační dovednosti lze významně zlepšit na školení komunikace. To účastníkům ukáže, jak spolupráce může vést ke kýženému výsledku lépe než soutěživost a jak dosáhnout dobrého výsledku pro obě strany.

Školení komunikace se hodí nejen pro vedoucí pracovníky všech úrovní, ale také pro všechny, kteří se potřebují ve své práci (i mimo ni) dohodnout, ať se to týká prodejních kontraktů nebo jednání s obchodními (nebo neobchodními) partnery nebo zaměstnanci a nadřízenými.

Absolventi si z kurzu o přesvědčivé komunikaci odnášejí např., co je to vyjednávání a:

  • Typy vyjednávání a umění přesvědčovat
  • Vyjednávání typu výhra - výhra
  • Vyjednávání typu výhra - prohra
  • Odlišné fáze vyjednávacího procesu
  • Pochopení procesu - cesta ke kontrole při vyjednávání