Vnitrofiremní komunikace 

Budování dobré pověsti firmy začíná na referencích zaměstnanců. V dobře fungující firmě mají pracovníci dostatek informací o vývoji a cílech, jsou spojeni s filozofií firmy a šíří pozitivní energii i mimo ni.

Vnitrofiremní komunikace probíhá prostřednictvím:

Firemního časopisu - pokud je dobře napsaný a obsahuje zajímavé či zábavné informace, čtou ho nejen samotní zaměstnanci, ale i celé rodiny. Firma si tak buduje dobrou pověst v blízkém okolí. Šířením dobrého jména si usnadňuje budoucí nábor.

Intranetu - dnes často nahrazuje tištěný firemní časopis. Slouží pro sdílení novinek, termínů i zábavy. Firmy Intranet využívají pro obousměrnou komunikaci se zaměstnanci (ankety, komentáře,...)

Akcí pro zaměstnance - večírky a teambuildingy stírají (v rámci určitých mezí) hierarchické rozdíly a ukazují management v lidské podobě. Cílem je tmelit kolektiv a nastavit neformální vztahy mezi kolegy.

Komunikátory - Skype, Facebook