Vnitrofiremní komunikace

Budování dobré pověsti firmy začíná na referencích zaměstnanců. V dobře fungující firmě mají pracovníci dostatek informací o vývoji a cílech, jsou spojeni s filozofií firmy a šíří pozitivní energii i mimo ni.

Vnitrofiremní komunikace probíhá prostřednictvím:

Firemního časopisu - pokud je dobře napsaný a obsahuje zajímavé či zábavné informace, čtou ho nejen samotní zaměstnanci, ale i celé rodiny. Firma si tak buduje dobrou pověst v blízkém okolí. Šířením dobrého jména si usnadňuje budoucí nábor.

Intranetu - dnes často nahrazuje tištěný firemní časopis. Slouží pro sdílení novinek, termínů i zábavy. Firmy Intranet využívají pro obousměrnou komunikaci se zaměstnanci (ankety, komentáře,...)

Akcí pro zaměstnance - večírky a teambuildingy stírají (v rámci určitých mezí) hierarchické rozdíly a ukazují management v lidské podobě. Cílem je tmelit kolektiv a nastavit neformální vztahy mezi kolegy.

Komunikátory - Skype, Facebook

Seminář EMOČNĚ INTELIGENTNÍ KOMUNIKACE

15.5.2024

  • Hlubší sebepoznání a poznání druhých
  • Prohloubení empatie
  • Nižší míra nelibých emocí
  • Posílení emoční inteligence
  • Vyhnutí se situacím, kterých následně litujeme
  • Umět vést i nepříjemnou konverzaci v pozitivním duchu
  • Efektivní zvládání náročných komunikačních situací
  • Posílení spolupráce
  • Navázání vztahu i s nepříjemnými lidmi

Kurzy pro veřejnost

Procházet životem s emocemi dává člověku příležitost prožít jedinečný pocit, jaké to je, být naživu, cítit, milovat a nenávidět, prostě žít. Bez emocí by byl život nudný. Jsou kořením našeho života a regulátorem veškeré naší komunikace.

Nejoblíbenější kurzy:

Emočně inteligentní komunikace

15.5.2024

  • Práce s vlastními emocemi
  • Posílení spolupráce
  • Umění vést nepříjemnou konverzaci
  • Navázání vztahu i s nepříjemnými lidmi
Tajemství odolnosti a výkonnosti - resilience v2
  • Odolnost vůči stresu
  • Vnitřní vyrovnanost
  • Ovládání emocí
  • Sebepřijetí
Kurzy pro firmy