Vzdělávací kurz

Rozvoj osobní zralosti a autority

Ve skupinové, manažerské a obchodní praxi

Nejžádanější semináře v letech 2010–2023!

  • Procházet životem s emocemi dává člověku příležitost prožít jedinečný pocit, jaké to je, být naživu, cítit, milovat a nenávidět, prostě žít. Bez emocí by byl život nudný. Jsou kořením našeho života.
  • Víme, že celý náš vývoj, růst a poznání je úzce spojeno s emocemi, které jsou pro náš život nevyhnutelné. Takže základ rozvoje emoční inteligence leží v tom, jak své emoce používáme a v co je proměňujeme.
  • Emoce, pokud se jimi zabýváme, snažíme se je pochopit a proměnit, přispívají k našemu osobnostnímu růstu, vyspělosti a moudrosti. A to jak emoce libé, šťastné a příjemné, které obvykle člověka nikam moc nepohánějí, tak emoce nelibé, bolestné, které nás pohání vpřed, za předpokladu, že se rozhodneme je proměnit v sebepoznání a porozumění životu, namísto toho, abychom je pouze potlačili či protrpěli.

Proč tento kurz?

  • Zvládněte své emoce a ovlivněte svůj život
    Získejte tak větší sebejistotu, emoční hodnotu, životní pohodu a vztahy po jakých toužíte.
  • Získejte nové návyky
    Díky kterým zjistíte, že komunikace se zákazníky, klienty, kolegy, partnery může přinášet mnohem více oboustranné spokojenosti.
  • Autentický leadership
    Posilte váš autentický leadership, ať už jste v pozici top manažera nebo mistra.
  • Naučte se měnit situace, které vám nevyhovují
    Objevte mnoho způsobů, jak změnit situaci, která vám nevyhovuje v jinou, zdravější, veselejší, uvolněnější a produktivnější.

Pro koho?

  • Vedoucí pracovníci všech úrovní
    od TOP manažery po mistry
  • Obchodníci, prodejci a podobné profese
  • Všechny pozice, jejichž práce je z podstatné části založena na komunikaci

Cíle

Potřebujete vycházet s odlišnými typy lidí, lépe s nimi komunikovat a všichni z toho profitovat?

Na kurzu si osvojíte především JAK:

  • poznat, jak nás emoce mohou ovládat a naopak, jak je můžeme v pracovním životě zvládat a využívat;
  • získat větší odolnost v náročných pracovních a osobních podmínkách;
  • naučit se používat empatii v každodenních běžných i složitých situacích;
  • najít a posílit vlastní sebehodnotu, stabilitu a rovnováhu;
  • ovládat (regulovat, řídit) své emoce a účinně se vypořádat s emocemi druhých;
  • úspěšně si poradit s konflikty a změnami;
  • rychle a účinně zastavit stresovou reakci;
  • posílit vnitřní motivaci;
  • porozumět mechanismům fungování pocitů, emocí, mysli a vnímání, které se projevují ve všech oblastech pracovního působení, kterými jsou: vůdcovství, motivace, týmová identita, firemní kultura, komunikace, řízení změn, stresová odolnost, řešení konfliktů, prodej, pozitivní naladění a další.

Obsah

  • 1
    Poznání vlastních slabých a silných stránek
    Proces rozvíjení sebe-motivace, důslednosti a vytrvalosti, rozvíjení umění zklidnit splašenou mysl, řešit efektivně konfliktní a zátěžové situace.
  • 2
    Realistický optimismus, pozitivní naladění
    Sebe uvědomění, oddělení názorů od faktů, schopnost oddělit vlastní interpretaci situace od faktických dat. Navíc výzkumy praví, že špičkoví zaměstnanci jsou mnohem optimističtější než průměrní.
  • 3
    Rozpoznávání emocí
    Umění především ovládat své emoční projevy, znalost o vlastním průběhu emočních reakcí, respektovat názory a životy ostatních bez jakéhokoli odsuzování či nálepkování. Respektovat kolegy a ostatní zaměstnance. Nepoužívat v komunikaci nefunkční emoce jakými jsou, urážka, vztek, zlost, sebelítost a další.
  • 4
    Vůle k osobnímu rozvoji, ochota ke změně
    Poznání neprospěšných stereotypů konání, poznání vlastních strnulých mentálních vzorců a ochota je měnit za prospěšnější, poznání vlivu přesvědčení na vedení lidí i osobní výsledky. Ochota vyznat se ve vlastním naladění a komunikaci – umět se v sobě orientovat, uvědomit si co v daný moment prožívám, o čem přemýšlím, kam se moje myšlenky vrací a ochota je proměňovat
  • 5
    Zralá osobnost
    Definice zralé osobnosti: zralá osobnost přebírá plně zodpovědnost za sebe, své chování a myšlení, ví a má v uvědomění z jakých myšlenek reaguje – bojovné, útočné, obranné, respektující, laskavé…. Přebírá plnou odpovědnost za své pocity, umí rozeznat, kdy věnuje péči sobě a kdy ne, má svůj život plně ve vlastních rukou, umí žít a konat „tady a teď“, nezůstává v negativních domněnkách k minulosti, umí si zvolit správnou emoční reakci. Umí vidět vlastní nedostatky a chyby a řešit je.

Ukazuje se, že špičkoví pracovníci vykazují vysoké skóre ve všech výše uvedených kompetencích.

Na rozdíl od nich ti průměrní, stráví většinu času přemýšlením o vlastních problémech, nejistotách, obavách, nízkém sebevědomí a hledání viníků „tam venku“ (v klientech, hospodářské situaci, vedení vlastní firmy, podřízených atd.) za vlastní selhání, protože prožívají strach z nezdaru a obavy z kritiky či odmítnutí.

Pokud pracovník rozpozná svá omezení a posílí svou vnitřní motivaci pro změnu, je krůček ke špičkovým výsledkům.

Místo konání kurzu
U Vás - online - v našich prostorách
Délka kurzu
Připravíme na míru

Zajímá mě více info:

Email: apas@apas.cz Tel: +420602341662

Napište nám a my se Vám obratem ozveme. Těšíme se na Vás.

S odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů pro účel kontaktování. Ochrana osobních údajů