Vzdělávací kurz

Rozvoj osobní zralosti a autority

Ve skupinové, manažerské a obchodní praxi

Místo konání kurzu
U Vás - online - v našich prostorách
Délka kurzu
Připravíme na míru

Nejžádanější semináře v letech 2010–2023!

  • Procházet životem s emocemi dává člověku příležitost prožít jedinečný pocit, jaké to je, být naživu, cítit, milovat a nenávidět, prostě žít. Bez emocí by byl život nudný. Jsou kořením našeho života.
  • Víme, že celý náš vývoj, růst a poznání je úzce spojeno s emocemi, které jsou pro náš život nevyhnutelné. Takže základ rozvoje emoční inteligence leží v tom, jak své emoce používáme a v co je proměňujeme.
  • Emoce, pokud se jimi zabýváme, snažíme se je pochopit a proměnit, přispívají k našemu osobnostnímu růstu, vyspělosti a moudrosti. A to jak emoce libé, šťastné a příjemné, které obvykle člověka nikam moc nepohánějí, tak emoce nelibé, bolestné, které nás pohání vpřed, za předpokladu, že se rozhodneme je proměnit v sebepoznání a porozumění životu, namísto toho, abychom je pouze potlačili či protrpěli.

Proč tento kurz?

  • Zvládněte své emoce a ovlivněte svůj život
    Získejte tak větší sebejistotu, emoční hodnotu, životní pohodu a vztahy po jakých toužíte.
  • Získejte nové návyky
    Díky kterým zjistíte, že komunikace se zákazníky, klienty, kolegy, partnery může přinášet mnohem více oboustranné spokojenosti.
  • Autentický leadership
    Posilte váš autentický leadership, ať už jste v pozici top manažera nebo mistra.
  • Naučte se měnit situace, které vám nevyhovují
    Objevte mnoho způsobů, jak změnit situaci, která vám nevyhovuje v jinou, zdravější, veselejší, uvolněnější a produktivnější.

Pro koho?

  • Vedoucí pracovníci všech úrovní
    od TOP manažery po mistry
  • Obchodníci, prodejci a podobné profese
  • Všechny pozice, jejichž práce je z podstatné části založena na komunikaci

Cíle

Potřebujete vycházet s odlišnými typy lidí, lépe s nimi komunikovat a všichni z toho profitovat?

Na kurzu si osvojíte především JAK:

  • poznat, jak nás emoce mohou ovládat a naopak, jak je můžeme v pracovním životě zvládat a využívat;
  • získat větší odolnost v náročných pracovních a osobních podmínkách;
  • naučit se používat empatii v každodenních běžných i složitých situacích;
  • najít a posílit vlastní sebehodnotu, stabilitu a rovnováhu;
  • ovládat (regulovat, řídit) své emoce a účinně se vypořádat s emocemi druhých;
  • úspěšně si poradit s konflikty a změnami;
  • rychle a účinně zastavit stresovou reakci;
  • posílit vnitřní motivaci;
  • porozumět mechanismům fungování pocitů, emocí, mysli a vnímání, které se projevují ve všech oblastech pracovního působení, kterými jsou: vůdcovství, motivace, týmová identita, firemní kultura, komunikace, řízení změn, stresová odolnost, řešení konfliktů, prodej, pozitivní naladění a další.

Obsah

  • 1
    Poznání vlastních slabých a silných stránek
    Proces rozvíjení sebe-motivace, důslednosti a vytrvalosti, rozvíjení umění zklidnit splašenou mysl, řešit efektivně konfliktní a zátěžové situace.
  • 2
    Realistický optimismus, pozitivní naladění
    Sebe uvědomění, oddělení názorů od faktů, schopnost oddělit vlastní interpretaci situace od faktických dat. Navíc výzkumy praví, že špičkoví zaměstnanci jsou mnohem optimističtější než průměrní.
  • 3
    Rozpoznávání emocí
    Umění především ovládat své emoční projevy, znalost o vlastním průběhu emočních reakcí, respektovat názory a životy ostatních bez jakéhokoli odsuzování či nálepkování. Respektovat kolegy a ostatní zaměstnance. Nepoužívat v komunikaci nefunkční emoce jakými jsou, urážka, vztek, zlost, sebelítost a další.
  • 4
    Vůle k osobnímu rozvoji, ochota ke změně
    Poznání neprospěšných stereotypů konání, poznání vlastních strnulých mentálních vzorců a ochota je měnit za prospěšnější, poznání vlivu přesvědčení na vedení lidí i osobní výsledky. Ochota vyznat se ve vlastním naladění a komunikaci – umět se v sobě orientovat, uvědomit si co v daný moment prožívám, o čem přemýšlím, kam se moje myšlenky vrací a ochota je proměňovat
  • 5
    Zralá osobnost
    Definice zralé osobnosti: zralá osobnost přebírá plně zodpovědnost za sebe, své chování a myšlení, ví a má v uvědomění z jakých myšlenek reaguje – bojovné, útočné, obranné, respektující, laskavé…. Přebírá plnou odpovědnost za své pocity, umí rozeznat, kdy věnuje péči sobě a kdy ne, má svůj život plně ve vlastních rukou, umí žít a konat „tady a teď“, nezůstává v negativních domněnkách k minulosti, umí si zvolit správnou emoční reakci. Umí vidět vlastní nedostatky a chyby a řešit je.

Ukazuje se, že špičkoví pracovníci vykazují vysoké skóre ve všech výše uvedených kompetencích.

Na rozdíl od nich ti průměrní, stráví většinu času přemýšlením o vlastních problémech, nejistotách, obavách, nízkém sebevědomí a hledání viníků „tam venku“ (v klientech, hospodářské situaci, vedení vlastní firmy, podřízených atd.) za vlastní selhání, protože prožívají strach z nezdaru a obavy z kritiky či odmítnutí.

Pokud pracovník rozpozná svá omezení a posílí svou vnitřní motivaci pro změnu, je krůček ke špičkovým výsledkům.

Reference

S APASEM jsme s prodejním týmem absolvovali během 4 let celý 4-modulový trénink EMOČNÍ UČENÍ. Netvrdím, že jsme díky tomuto školení lepší obchodníci, ale rozhodně jsme zralejší osobnosti a umíme s emocemi pracovat ku prospěchu obou stran, ve všech firemních úrovních zákazníka. Na těchto trénincích mě také velmi baví to, že díky práci na sebepoznání u všech účastníků, se dozvídám více o charakteru a hodnotách svých kolegů a tím pádem si více lidsky rozumíme a týmově se zvyšuje naše soudržnost a ochota spolupracovat.
Martin WeissSmurfit Kappa Group / Sales Manager
Celý tým dm zákaznického servisu absolvoval školení Profesionální telefonování, které bylo zaměřeno na téma zpracovávání emocí. Vše bylo uděláno na míru a přizpůsobeno našim podmínkám. Školení provázela příjemná atmosféra a profesionální, ale milý školitel, který dokázal po celou dobu udržet naši pozornost. Po absolvování školení je pro nás snazší, přijímat negativně naladěné zákazníky a navázat s nimi hodnotnou a kvalitní komunikaci. Již od druhého dne část týmu začala aktivně používat rady a tipy při každodenní komunikaci, a to jak v práci, tak v osobním životě.
Nikol ŠnejdováDM
Jsme menší rodinná firma zabývající se distribucí surovin a pomůcek pro cukráře, pekaře a zmrzlináře. Vlivem dynamického růstu firmy, jsme dospěli k nutnosti zavést nové interní ale externí procesy, které se dotýkají samotného zákazníka. Jako firma jsme chtěli dát zaměstnancům v první linii komunikace se zákazníky nový nástroj k lepšímu zvládnutí nestandartních situací. Před absolvováním kurzu "Přirozená komunikace po telefonu" jsme neměli žádnou zkušenost se školeními obecně. Přiznáváme prvotní skepsi jak se strany vedení tak ze strany samotných zaměstnanců. Úplně zbytečně. Získali jsme naprosto odlišný pohled na problémy v komunikaci. Nezávisí na striktním používání "tupých" frází ale celá věc má daleko hlubší smysl. Více není potřeba prozrazovat. Závěrem jen mohu říci, že nás to posunulo dopředu a to nejen v práci ale naprostá většina získaných zkušeností je využitelná i v osobním životě. Děkujeme!
Jakub KRALIKProvozní ředitel
Vzdělávací projekt „Rozvoj osobní zralosti a autority“ nás postavil na nohy. Není jednoduché v dnešní době odolávat tlaku povinností, zvládat pracovní záležitosti profesionálně a přitom si udržet vnitřní vyrovnanost a pohodu. Absolvovat seminář s celým týmem v plném počtu pracovníků byla dobrá volba. Přispěla k odbourání barier mezi lidmi, k pohodě a uvolnění vztahů nejen uvnitř týmu, ale i směrem ven, k našim obchodním partnerům a klientům. Seminář je o přístupu k životu i k práci, o vyrovnanosti osobního a pracovního života. Po semináři se nám snadněji a efektivněji řeší pracovní záležitosti a stoupla výkonnost celého týmu.
logo profiber networking reference
Ing. Jan Brouček, CSc.ředitel společnosti / PROFiber Networking CZ s.r.o.
Existují semináře, školení, workshopy – na názvu ani tak nezáleží. Důležitá je forma a hlavně, co si člověk odnese. Jsou semináře, které se dají „protrpět“ ve stylu „když už mě sem zaměstnavatel poslal, tak so to tady odsedím, zapíšu se do prezenční listiny a bude vystaráno“… Toto však zdaleka neplatí, pokud máte to štěstí a Váš zaměstnavatel Vám poskytl možnost účastnit se seminářů vedených společností APAS. Nedíváte se na hodinky a nepřemýšlíte – kdy už to skončí“. Naopak – chcete, aby měl den více hodin a vy mohli vstřebat všechny informace, které doslova hltáte.
logo čedok
Marie Ciganekovápersonální ředitelka / Čedok a.s.
Na doporučení jsem se přihlásil na seminář „Rozvoj osobní zralosti a autority“ . Po absolvování prvního bloku jsem si uvědomil, že to byla správná volba a ne další školení v řadě. Spousta praktických příkladů a sdílení problémů s ostatními účastníky kurzu. Dovedností, které zde získáte použijete nejen při řízení firmy, ale i v osobním životě a mezilidských vztazích.
reference damedis
Martin Macháček Damedis, s.r.o. / jednatel společnosti

Zajímá mě více info:

Email: apas@apas.cz Tel: +420736799727

Napište nám a my se Vám obratem ozveme. Těšíme se na Vás.

S odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů pro účel kontaktování. Ochrana osobních údajů

Nejoblíbenější kurzy:

 

Rozvoj osobní zralosti a autority v2
  • Zvládněte své emoce
  • Získejte nové návyky
  • Autentický leadership
  • Naučte se měnit situace
Kurzy pro firmy
Tajemství odolnosti a výkonnosti - resilience v2
  • Odolnost vůči stresu
  • Vnitřní vyrovnanost
  • Ovládání emocí
  • Sebepřijetí
Kurzy pro firmy
Emočně inteligentní komunikace v2
  • Práce s vlastními emocemi
  • Vést nepříjemnou konverzaci
  • Spokojenější pracoviště
  • Řešení překážek v žívotě
Kurzy pro firmy