Vzdělávací kurz

Týmová spolupráce

A o čem že to bude?

  • Chápat svoji roli v týmu
  • Zavádění spolupráce do praxe
  • Projektové myšlení
  • Organizace práce v týmu

„Věci není nikdy možné změnit tím, že bojujeme s existující realitou.
Pokud něco chcete změnit, vytvořte nový model, který učiní ten starý nepotřebným.“

BUCKMINISTER FULLER

Kurz vedení týmu a týmové spolupráce vám nabídne nástroje k tomu, abyste se posunuli od „ovládnutí ostatních“ ke „společné vládě s ostatními“, kde klíčovou dovedností je naladění se na stejnou vlnu s ostatními členy týmu a překonání propastí, které rozdělují to, jak odlišně vidíme svět kolem nás.

Místo konání kurzu
U Vás - online - v našich prostorách
Délka kurzu
Připravíme na míru
Cena
Na míru, dle počtu účastníků

Pro koho?

  • Vedoucí pracovníci všech úrovní
    od TOP manažerů po mistry, teamleadry a další
  • Všechny, kdo chtějí efektivněji využívat moderní prvky vedení týmu a týmové spolupráce

Obsah kurzu

  • Seznámení s technikami, které mohou pomoci jako motivátor či cesta při řešitelském workshopu či jednání.
  • Ujasnění si svého přístupu k prioritám v týmu a ve firmě jako základ samostatného rozhodování v rámci svých kompetencí.
  • Seznámení se s vhodnými technikami, postupy a přístupy při zvládání pracovní zátěže.

Cíle kurzu

  • Naučit se chápat svoji roli v týmu, své silné i slabé stránky z tohoto pohledu.
  • Posílit akceptující přístup sami k sobě i k ostatním členům týmu a jak rušit bariéry mezi členy týmu.
  • Osvojit si postupy, jak aktivizovat tým a vést jej k efektivním výsledkům.
  • Seznámit účastníky s výhodami a úskalími týmové práce, hlavně se zřetelem k vývoji a vedení týmu.

Pro vaši pracovní praxi to znamená

  • Získáte model vedení dobrého týmu a posílíte  zavádění spolupráce do praxe.
  • Vyjasníte si role  v rámci  skupiny/týmu, naučíte se je využívat a řešit problémy.
  • Dokážete rozlišit, kdy je vhodné spolupracovat, a kdy je naopak efektivnější  individuální práce.
  • Vnesete do práce týmu projektové myšlení - budete rozvíjet dovednost organizace práce, času a rizik v týmu.
  • Zefektivnění účasti na jednáních - osvojíte si nástroje spolupráce, budete používat adekvátní techniky řešení a rozvíjet tvořivý přístup.

Reference

S APASEM jsme s prodejním týmem absolvovali během 4 let celý 4-modulový trénink EMOČNÍ UČENÍ. Netvrdím, že jsme díky tomuto školení lepší obchodníci, ale rozhodně jsme zralejší osobnosti a umíme s emocemi pracovat ku prospěchu obou stran, ve všech firemních úrovních zákazníka. Na těchto trénincích mě také velmi baví to, že díky práci na sebepoznání u všech účastníků, se dozvídám více o charakteru a hodnotách svých kolegů a tím pádem si více lidsky rozumíme a týmově se zvyšuje naše soudržnost a ochota spolupracovat.
Martin WeissSmurfit Kappa Group / Sales Manager
Celý tým dm zákaznického servisu absolvoval školení Profesionální telefonování, které bylo zaměřeno na téma zpracovávání emocí. Vše bylo uděláno na míru a přizpůsobeno našim podmínkám. Školení provázela příjemná atmosféra a profesionální, ale milý školitel, který dokázal po celou dobu udržet naši pozornost. Po absolvování školení je pro nás snazší, přijímat negativně naladěné zákazníky a navázat s nimi hodnotnou a kvalitní komunikaci. Již od druhého dne část týmu začala aktivně používat rady a tipy při každodenní komunikaci, a to jak v práci, tak v osobním životě.
Nikol ŠnejdováDM
Jsme menší rodinná firma zabývající se distribucí surovin a pomůcek pro cukráře, pekaře a zmrzlináře. Vlivem dynamického růstu firmy, jsme dospěli k nutnosti zavést nové interní ale externí procesy, které se dotýkají samotného zákazníka. Jako firma jsme chtěli dát zaměstnancům v první linii komunikace se zákazníky nový nástroj k lepšímu zvládnutí nestandartních situací. Před absolvováním kurzu "Přirozená komunikace po telefonu" jsme neměli žádnou zkušenost se školeními obecně. Přiznáváme prvotní skepsi jak se strany vedení tak ze strany samotných zaměstnanců. Úplně zbytečně. Získali jsme naprosto odlišný pohled na problémy v komunikaci. Nezávisí na striktním používání "tupých" frází ale celá věc má daleko hlubší smysl. Více není potřeba prozrazovat. Závěrem jen mohu říci, že nás to posunulo dopředu a to nejen v práci ale naprostá většina získaných zkušeností je využitelná i v osobním životě. Děkujeme!
Jakub KRALIKProvozní ředitel
Program Rozvoj osobní zralosti a autority ve skupinové, manažerské a obchodní praxi, vnímám jako jedinečný jednak svým know how, přístupem i výsledky, které přináší. Absolvoval jsem program se svým týmem a proto mohu hodnotit, jak ze svého pohledu účastníka, tak posunu jednotlivých lidí i vlivu na tým, jako celek. Osobně mi byl velmi užitečný a denně z něj čerpám. Pozitivní dopady vidím také u všech účastníků v týmu. Emoční inteligence v propojení do praxe a emoční učení jsou oblasti, které vnímám, jako nezbytné a opravdu zásadní, pro fungování v dnešní době…, ve firemním prostředí i v osobních životech lidí. Program navíc nabízí velmi uchopitelné propojování naučeného do konkrétní praxe. Celkově jsme velmi spokojeni a určitě rád doporučuji.
tatra logo
Petr HendrychTatra a.s. / Místopředseda představenstva
Se společností APAS spolupracujeme již sedmý rok. Seminář „Rozvoj osobní zralosti“ absolvovalo několik stovek našich zaměstnanců v drtivě většině s trvalou změnou pracovních postojů. Absolventi, ať už se jedná o řádové zaměstnance či manažery, jsou schopni mnohem výrazněji přebírat osobní zodpovědnost za svoji komunikaci s ostatními i za pracovní výsledky.
Jan Března, personální ředitel, Kooperativa
Mgr. Jan Březnapersonální ředitel / Kooperativa a.s.
Se společností APAS spolupracujeme od roku 2014 a tato spolupráce je velmi úspěšná a příjemná. Veškeré semináře jsou propracované na vysoké úrovni a jejich účinek je dlouhodobý. Co oceňuji nejvíce je fakt, že vás seminář obohatí nejen po pracovní, ale i osobní stránce.
Kateřina Kaspříková, HR director, Bisnode a.s.
Kateřina KaspříkováHR Director / Bisnode a.s.

Zajímá mě více info:

Napište nám a my se Vám obratem ozveme. Těšíme se na Vás.

Nejoblíbenější kurzy:

 

Manažerské dovednosti v2
  • Vedení teamu
  • Řešení konfliktů
  • Motivace podřízených
  • Organizace práce
Kurzy pro firmy
Týmová spolupráce v2
  • Chápat svoji roli v týmu
  • Zavádění spolupráce do praxe
  • Projektové myšlení
  • Organizace práce v týmu
Kurzy pro firmy
  • Typy vyjednávání
  • Umění přesvědčovat
  • Kontrolované vyjednávání
  • Být připraven na všechno
Kurzy pro firmy