SEMINÁŘ

Jak zvládat současnou realitu

Lektor: PhDr. Milada Záborcová, Ph.D.

  • Přijetí změny
  • Jak hrát s kartami, které máme
  • Přirozenost
  • Život jako tvoření

Současný život přináší permanentní výzvy: situace v profesní a často i osobní sféře se odehrávají s čím dál menší předvídatelností a občas s většími turbulencemi, ve vnějším i vnitřním prostředí probíhají náročné změny, doléhá nejistota spojená se současnou realitou a proměnlivým aktuálním děním. Za posledního 2,5 roku jsme čelili situacím, které si většina z nás před tím neuměla možná ani představit. Pandemie, válka, růst cen energií, chaos mediálních informací…  

A když se ráno probudíte, nezbývá vám nic jiného, než se s tímto světem vyrovnat a stát se vladařem sám sobě, ať je válka, nebo mír, ať se daří, nebo ne.

Workshop je věnován problémům a potřebám, které společnost i jednotlivci v souvislosti s neustále měnícím se prostředím a přicházejícími změnami prožívají. Zaměříme se na to, co se v závislosti na změnách odehrává v našem vlastním vnitřním světě. Přiblížíme si, jak dění ovlivňuje naši psychiku, naše pracovní zvyky, podíváme se, jaký dopad mají tyto zkušenosti na naše osobní životy. Cílem bude porozumět lépe emocím a reakcím, které jako společnost i jednotlivci zažíváme. Zamyslíme se společně nad tím, jak můžeme k vývoji přistupovat, aby se z našeho jednání nevytrácely podstatné hodnoty a smysl, co je třeba udělat pro to, abychom nepodléhali stresu, neztráceli emoční vyrovnanost, i jaká cesta nás čeká k udržení a rozvoji dobrých mezilidských vztahů.

Workshop je přizpůsoben potřebám účastníků a provede jím lektorka a autorka knihy Jak projít životními krizemi k životním výhrám.

Obsah školení:

  • Překážka jako výzva, krize jako příležitost – co nám těžká období přinášejí do života
  • Potřeby (nejen) v krizi – tři klíčové oblasti v porozumění tomu, co nám chybí, když se situace hrotí a přestáváme ji zvládat
  • Psychika a vliv posledních tří let událostí na osobní životy i pracovní klima
  • Média – pravda, hypotézy, dezinformace?  Jak se proměňuje naše společnost a k čemu je dobré kritické myšlení
  • Zkušenosti z profesního světa - co přináší současné dění do pracovních týmů
  • Zvládání změn a práce s vlastními emocemi
  • Rovina vztahů – co se vše nyní do ní promítá, současné problémy, příležitosti i ztráty
  • Komunikace ve víru změn, proměn a nových příležitostí - na čem stavět pro čas budoucnosti
  • Principy sedmi návyků podle přístupu Stephena Coveyho
  • Práce s hodnotami, které dávají životu smysl 

Reference na naše kurzy

S APASEM jsme s prodejním týmem absolvovali během 4 let celý 4-modulový trénink EMOČNÍ UČENÍ. Netvrdím, že jsme díky tomuto školení lepší obchodníci, ale rozhodně jsme zralejší osobnosti a umíme s emocemi pracovat ku prospěchu obou stran, ve všech firemních úrovních zákazníka. Na těchto trénincích mě také velmi baví to, že díky práci na sebepoznání u všech účastníků, se dozvídám více o charakteru a hodnotách svých kolegů a tím pádem si více lidsky rozumíme a týmově se zvyšuje naše soudržnost a ochota spolupracovat.
Martin WeissSmurfit Kappa Group / Sales Manager
Celý tým dm zákaznického servisu absolvoval školení Profesionální telefonování, které bylo zaměřeno na téma zpracovávání emocí. Vše bylo uděláno na míru a přizpůsobeno našim podmínkám. Školení provázela příjemná atmosféra a profesionální, ale milý školitel, který dokázal po celou dobu udržet naši pozornost. Po absolvování školení je pro nás snazší, přijímat negativně naladěné zákazníky a navázat s nimi hodnotnou a kvalitní komunikaci. Již od druhého dne část týmu začala aktivně používat rady a tipy při každodenní komunikaci, a to jak v práci, tak v osobním životě.
Nikol ŠnejdováDM
Jsme menší rodinná firma zabývající se distribucí surovin a pomůcek pro cukráře, pekaře a zmrzlináře. Vlivem dynamického růstu firmy, jsme dospěli k nutnosti zavést nové interní ale externí procesy, které se dotýkají samotného zákazníka. Jako firma jsme chtěli dát zaměstnancům v první linii komunikace se zákazníky nový nástroj k lepšímu zvládnutí nestandartních situací. Před absolvováním kurzu "Přirozená komunikace po telefonu" jsme neměli žádnou zkušenost se školeními obecně. Přiznáváme prvotní skepsi jak se strany vedení tak ze strany samotných zaměstnanců. Úplně zbytečně. Získali jsme naprosto odlišný pohled na problémy v komunikaci. Nezávisí na striktním používání "tupých" frází ale celá věc má daleko hlubší smysl. Více není potřeba prozrazovat. Závěrem jen mohu říci, že nás to posunulo dopředu a to nejen v práci ale naprostá většina získaných zkušeností je využitelná i v osobním životě. Děkujeme!
Jakub KRALIKProvozní ředitel
Program Rozvoj osobní zralosti a autority ve skupinové, manažerské a obchodní praxi, vnímám jako jedinečný jednak svým know how, přístupem i výsledky, které přináší. Absolvoval jsem program se svým týmem a proto mohu hodnotit, jak ze svého pohledu účastníka, tak posunu jednotlivých lidí i vlivu na tým, jako celek. Osobně mi byl velmi užitečný a denně z něj čerpám. Pozitivní dopady vidím také u všech účastníků v týmu. Emoční inteligence v propojení do praxe a emoční učení jsou oblasti, které vnímám, jako nezbytné a opravdu zásadní, pro fungování v dnešní době…, ve firemním prostředí i v osobních životech lidí. Program navíc nabízí velmi uchopitelné propojování naučeného do konkrétní praxe. Celkově jsme velmi spokojeni a určitě rád doporučuji.
tatra logo
Petr HendrychTatra a.s. / Místopředseda představenstva
Se společností APAS spolupracujeme již sedmý rok. Seminář „Rozvoj osobní zralosti“ absolvovalo několik stovek našich zaměstnanců v drtivě většině s trvalou změnou pracovních postojů. Absolventi, ať už se jedná o řádové zaměstnance či manažery, jsou schopni mnohem výrazněji přebírat osobní zodpovědnost za svoji komunikaci s ostatními i za pracovní výsledky.
Jan Března, personální ředitel, Kooperativa
Mgr. Jan Březnapersonální ředitel / Kooperativa a.s.
Se společností APAS spolupracujeme od roku 2014 a tato spolupráce je velmi úspěšná a příjemná. Veškeré semináře jsou propracované na vysoké úrovni a jejich účinek je dlouhodobý. Co oceňuji nejvíce je fakt, že vás seminář obohatí nejen po pracovní, ale i osobní stránce.
Kateřina Kaspříková, HR director, Bisnode a.s.
Kateřina KaspříkováHR Director / Bisnode a.s.

Nejoblíbenější kurzy:

 

Manažerské dovednosti v2
  • Vedení teamu
  • Řešení konfliktů
  • Motivace podřízených
  • Organizace práce
Kurzy pro firmy
Týmová spolupráce v2
  • Chápat svoji roli v týmu
  • Zavádění spolupráce do praxe
  • Projektové myšlení
  • Organizace práce v týmu
Kurzy pro firmy
  • Typy vyjednávání
  • Umění přesvědčovat
  • Kontrolované vyjednávání
  • Být připraven na všechno
Kurzy pro firmy

Objednávkový formulář

Bližší informace Vám zašleme na email.

V případě dotazů nebo technických problémů nás neváhejte kontaktovat.