Vzdělávací kurz
Nadšený prodavač neboli 
Jak správně obsloužit zákazníky – prodej a servis

„Kdybychom do obchodů chodili pouze tehdy, když chceme něco koupit,
a kdybychom kupovali jenom to, co potřebujeme, hospodářství by zkolabovalo.“
PACO UNDERHILL

Pro koho?

  • Obchodníci, prodejci a podobné profese

Obsah kurzu komunikace obchodníka

Význam komunikace se  zákazníky

  • průzkumy prokázaly, vztah mezi kontakty prodavačů se zákazníky a objemem prodejů

Dynamika nakupování

  •  čas skutečný a čas vnímaný zákazníkem

Otypování zákazníků

  • vhodné oslovení, přivítání a zjištění nákupní motivace
  • věnovat se zákazníkům kteří mají úmysl nakupovat
  • rozdíl v nákupním chování mužů a žen a jak tohoto rozdílu využít při prodeji

 Efektivní profesionální prodej

 Uzavírání prodeje

  • rozpoznání nákupních signálů (jiný úhel pohledu)
  • uzavírání prodeje ve vhodný okamžik
  • techniky uzavírání 

Prodej užitku

  • proč nakupujeme
  • k nakupování potřebujeme ruce (neverbální komunikace)
  • nakupování prostřednictvím smyslů

Reč těla v prodejní praxi

Nejčastější chyby při obsluze zákazníků a jak se jim vyvarovat

  • chyba 1.: dát zákazníkům najevo, že prodavač je důležitější než oni
  • chyba 2.: ujistit se, zda zákazník ví, že obtěžuje
  • chyba 3.: vyvolat v zákaznících pocit méněcennosti
  • a další

Principy dokonalých služeb zákazníkům

  • zdvořilost
  • odhalit za žádostí skrytou potřebu
  • nechat zákazníka spolurozhodovat při výběru
  • dát zákazníkovi najevo, že je důležitý

 Profesionální chování při obsluze zákazníků

  • chování plodí chování
  • chování si můžete vybrat
  • chování lze použít abychom buď poškodili naše jednání a nebo mu napomohli

Stanovení si individuálního cíle pro zdokonalení prodeje a obsluhy zákazníků.

Reference

Školení bylo nejen velmi dobře organizačně zpracované, ale hlavně srozumitelné, zábavné, mělo spád od začátku do konce a obsahovalo mnoho skvělých myšlenek, které se snažím využít pro svůj pracovní, ale i soukromý život.
Dana Kupková Vaillant Group
Dana KupkováHR referent / Vaillant Group Czech s.r.o.
Seminář byl velmi zajímavý a v přátelské atmosféře. Skupinová diskuse přinesla nové pohledy na problematiku a také praktické relaxační cvičení bylo velmi dobře zvolené a zajímavé. Celkově je můj dojem ze školení pozitivní.
reference sberbank
Ing. Monika Kovácsováproduktová manažerka pro retail / Sberbank Slovensko, a.s.