Školení komunikace
Komunikace - z latinského communicare, tj. sdílet - znamená vzájemné sdílení, tedy sdělování i přijímání informací. Umět sdělit úspěšně své myšlenky jiným a ovlivnit je svým názorem patří k projevu dobře rozvinuté emoční inteligence. Komunikační dovednosti lze významně zlepšit na školení komunikace. To účastníkům ukáže, jak spolupráce může vést ke kýženému výsledku lépe než soutěživost a jak dosáhnout dobrého výsledku pro obě strany.
Školení komunikace se hodí nejen pro vedoucí pracovníky všech úrovní, ale také pro všechny, kteří se potřebují ve své práci (i mimo ni) dohodnout, ať se to týká prodejních kontraktů nebo jednání s obchodními (nebo neobchodními) partnery nebo zaměstnanci a nadřízenými.
Absolventi si z kurzu o přesvědčivé komunikaci odnášejí např., co je to vyjednávání a:
- Typy vyjednávání a umění přesvědčovat
- Vyjednávání typu výhra - výhra
- Vyjednávání typu výhra - prohra
- Odlišné fáze vyjednávacího procesu
- Pochopení procesu - cesta ke kontrole při vyjednávání
Často kladené dotazy.
Pomůže mi emoční inteligence nepotlačovat emoce?
Proč se mám zabývat emocemi?
Osobní rozvoj a emoční učení není spíš pro osobní život než pro práci?
Proč se mám zabývat emocemi?
Mám zkušenost, že často 14 dní po vzdělávací akci nezbude účastníkům nic. Není to stejné?
Lze jednoduše shrnout cíle pro firemní život?
Když přijdu z práce domů a chci 15 minut klidu pro sebe, než se začnu věnovat rodině, jsem sobec?
Nejoblíbenější kurzy:
28. - 29.11.2024
- Odolnost vůči stresu
- Vnitřní vyrovnanost
- Ovládání emocí
- Sebepřijetí