Telefonická komunikace

Telefonování je jednou ze základních forem komunikace. Má svoje zásady, pravidla a také limity, které byste nikdy neměli překročit.

5 pravidel správného telefonování

  • klaďte důraz na správný pozdrav, představení se a rozloučení
  • neutrácejte čas svůj, ani druhého, zjistěte, zda voláte vhod
  • mluvte vždy v klidu a slušně, emoce nemají v pracovních hovorech místo
  • nebojte se hovor usměrnit, pokud utíká mimo téma, ale buďte vždy taktní
  • některé věci se po telefonu neřeší, závažné důvody pro hovor řešte raději osobně

Jak správně telefonovat se můžete naučit od odborníků na kurzech.

Seminář EMOČNĚ INTELIGENTNÍ KOMUNIKACE

27.11.2023

  • Hlubší sebepoznání a poznání druhých
  • Prohloubení empatie
  • Nižší míra nelibých emocí
  • Posílení emoční inteligence
  • Vyhnutí se situacím, kterých následně litujeme
  • Umět vést i nepříjemnou konverzaci v pozitivním duchu
  • Efektivní zvládání náročných komunikačních situací
  • Posílení spolupráce
  • Navázání vztahu i s nepříjemnými lidmi

Kurzy pro veřejnost

Procházet životem s emocemi dává člověku příležitost prožít jedinečný pocit, jaké to je, být naživu, cítit, milovat a nenávidět, prostě žít. Bez emocí by byl život nudný. Jsou kořením našeho života a regulátorem veškeré naší komunikace.

Nejoblíbenější kurzy:

27.11.2023

  • Práce s vlastními emocemi
  • Posílení spolupráce
  • Umění vést nepříjemnou konverzaci
  • Navázání vztahu i s nepříjemnými lidmi
Kurzy pro veřejnost
Tajemství odolnosti a výkonnosti - resilience v2
  • Odolnost vůči stresu
  • Vnitřní vyrovnanost
  • Ovládání emocí
  • Sebepřijetí
Kurzy pro firmy