Vzdělávací kurz
Vedení týmu a týmová spolupráce
„Věci není nikdy možné změnit tím, že bojujeme s existující realitou.
Pokud něco chcete změnit, vytvořte nový model, který učiní ten starý nepotřebným.“
BUCKMINISTER FULLER
Kurz vedení týmu a týmové spolupráce vám nabídne nástroje k tomu, abyste se posunuli od „ovládnutí ostatních“ ke „společné vládě s ostatními“, kde klíčovou dovedností je naladění se na stejnou vlnu s ostatními členy týmu a překonání propastí, které rozdělují to, jak odlišně vidíme svět kolem nás.
Pro koho?
- Vedoucí pracovníci všech úrovní
od TOP manažery po mistry - Všechny, kdo chtějí efektivněji využívat moderní prvky vedení týmu a týmové spolupráce
Obsah kurzu
- Seznámení s technikami, které mohou pomoci jako motivátor či cesta při řešitelském workshopu či jednání.
- Ujasnění si svého přístupu k prioritám v týmu a ve firmě jako základ samostatného rozhodování v rámci svých kompetencí.
- Seznámení se s vhodnými technikami, postupy a přístupy při zvládání pracovní zátěže.
Cíle kurzu
- Naučit se chápat svoji roli v týmu, své silné i slabé stránky z tohoto pohledu.
- Posílit akceptující přístup sami k sobě i k ostatním členům týmu a jak rušit bariéry mezi členy týmu.
- Osvojit si postupy, jak aktivizovat tým a vést jej k efektivním výsledkům.
- Seznámit účastníky s výhodami a úskalími týmové práce, hlavně se zřetelem k vývoji a vedení týmu.
Pro vaši pracovní praxi to znamená
- Získáte model vedení dobrého týmu a posílíte zavádění spolupráce do praxe.
- Vyjasníte si role v rámci skupiny/týmu, naučíte se je využívat a řešit problémy.
- Dokážete rozlišit, kdy je vhodné spolupracovat, a kdy je naopak efektivnější individuální práce.
- Vnesete do práce týmu projektové myšlení - budete rozvíjet dovednost organizace práce, času a rizik v týmu.
- Zefektivnění účasti na jednáních - osvojíte si nástroje spolupráce, budete používat adekvátní techniky řešení a rozvíjet tvořivý přístup.
Reference
Se společností APAS spolupracujeme již sedmý rok. Seminář „Rozvoj osobní zralosti“ absolvovalo několik stovek našich zaměstnanců v drtivě většině s trvalou změnou pracovních postojů. Absolventi, ať už se jedná o řádové zaměstnance či manažery, jsou schopni mnohem výrazněji přebírat osobní zodpovědnost za svoji komunikaci s ostatními i za pracovní výsledky.
Se společností APAS spolupracujeme od roku 2014 a tato spolupráce je velmi úspěšná a příjemná. Veškeré semináře jsou propracované na vysoké úrovni a jejich účinek je dlouhodobý. Co oceňuji nejvíce je fakt, že vás seminář obohatí nejen po pracovní, ale i osobní stránce.