Co je to firemní komunikace

Firemní komunikace neboli Corporate communication je souhrn všech forem, kterými firma komunikuje se zaměstnanci, orgány společnosti i veřejností. Je součástí podnikové identity.

Prezentací veřejnosti tvoří firma jméno společnosti. Podporuje svůj brand reklamou, podporou prodeje, osobním prodejem a dalšími marketingovými nástroji.

Firemní komunikace probíhající směrem dovnitř zahrnuje důležité způsoby předávání informací, způsoby jednání i komunikaci mezi zaměstnanci.

Do interní firemní komunikace patří:

  • porady,
  • firemní časopis,
  • firemní akce,
  • vzhled kanceláří a budov,
  • nástěnky, intranet,
  • firemní oblečení,..

Komunikace má velký vliv na výkonnost pracovníků a jejich vztah k zaměstnavateli. Stejně tak firemní komunikace rozhoduje o tom, zda bude mít dostatek uchazečů při náboru.

Seminář EMOČNĚ INTELIGENTNÍ KOMUNIKACE

27.11.2023

  • Hlubší sebepoznání a poznání druhých
  • Prohloubení empatie
  • Nižší míra nelibých emocí
  • Posílení emoční inteligence
  • Vyhnutí se situacím, kterých následně litujeme
  • Umět vést i nepříjemnou konverzaci v pozitivním duchu
  • Efektivní zvládání náročných komunikačních situací
  • Posílení spolupráce
  • Navázání vztahu i s nepříjemnými lidmi

Kurzy pro veřejnost

Procházet životem s emocemi dává člověku příležitost prožít jedinečný pocit, jaké to je, být naživu, cítit, milovat a nenávidět, prostě žít. Bez emocí by byl život nudný. Jsou kořením našeho života a regulátorem veškeré naší komunikace.

Nejoblíbenější kurzy:

27.11.2023

  • Práce s vlastními emocemi
  • Posílení spolupráce
  • Umění vést nepříjemnou konverzaci
  • Navázání vztahu i s nepříjemnými lidmi
Kurzy pro veřejnost
Tajemství odolnosti a výkonnosti - resilience v2
  • Odolnost vůči stresu
  • Vnitřní vyrovnanost
  • Ovládání emocí
  • Sebepřijetí
Kurzy pro firmy