Co je to interkulturní management
Interkulturní management vysvětluje chování lidí ve firmách a organizacích s rozdílným kulturním prostředím. Zabývá se řízením lidí hlavně v nadnárodních společnostech. Pomáhá lidem při práci s kolegy/zákazníky/dodavateli atp. z odlišných kultur. Za otce interkulturního managementu považujeme Geerta Hofsteda (60. léta 20. stol.)
V epicentru zájmu interkulturního managementu je řízení lidských zdrojů s ohledem na kulturní prostředí zaměstnanců, specifika dané kultury, vytvoření ideální firemní kultury vyhovující všem zapojeným.
Pracovat s příslušníky jiného etnika může být velkou výzvou. Nedostatek porozumění dané kultuře může mít za následek zraněné city, ztrátu důležité zakázky, klienta, rozpad týmu.
Hlavní přínosy interkulturního managementu:
- vyznat se v kulturních rozdílech, odlišnostech,
- naučit se číst informace z neverbální komunikace,
- odstranit skrytý vliv kultury na jednání, pochopit myšlení cizinců z jiných prostředí,
- využít poznatků při vyjednávání a řešení konfliktů.
Seminář EMOČNĚ INTELIGENTNÍ KOMUNIKACE
27.11.2023 - obsazeno
15.1.2023
4.3.2023
- Hlubší sebepoznání a poznání druhých
- Prohloubení empatie
- Nižší míra nelibých emocí
- Posílení emoční inteligence
- Vyhnutí se situacím, kterých následně litujeme
- Umět vést i nepříjemnou konverzaci v pozitivním duchu
- Efektivní zvládání náročných komunikačních situací
- Posílení spolupráce
- Navázání vztahu i s nepříjemnými lidmi
Nejoblíbenější kurzy:
27.11.2023 - obsazeno
15.1.2024
4.3.2024
- Práce s vlastními emocemi
- Posílení spolupráce
- Umění vést nepříjemnou konverzaci
- Navázání vztahu i s nepříjemnými lidmi
- Odolnost vůči stresu
- Vnitřní vyrovnanost
- Ovládání emocí
- Sebepřijetí