Co je to interní komunikace
Budování dobré pověsti firmy začíná na referencích zaměstnanců. V dobře fungující firmě mají pracovníci dostatek informací o vývoji a cílech, jsou spojeni s filozofií firmy a šíří pozitivní energii i mimo ni.
Interní komunikace probíhá prostřednictvím:
Firemního časopisu - pokud je dobře napsaný a obsahuje zajímavé či zábavné informace, čtou ho nejen samotní zaměstnanci, ale i celé rodiny. Firma si tak buduje dobrou pověst v blízkém okolí. Šířením dobrého jména si usnadňuje budoucí nábor.
Intranetu - dnes často nahrazuje tištěný firemní časopis. Slouží pro sdílení novinek, termínů i zábavy. Firmy Intranet využívají pro obousměrnou komunikaci se zaměstnanci (ankety, komentáře,...)
Akcí pro zaměstnance - večírky a teambuildingy stírají (v rámci určitých mezí) hierarchické rozdíly a ukazují management v lidské podobě. Cílem je tmelit kolektiv a nastavit neformální vztahy mezi kolegy.
Komunikátory - Skype, Facebook
Seminář EMOČNĚ INTELIGENTNÍ KOMUNIKACE
27.11.2023
- Hlubší sebepoznání a poznání druhých
- Prohloubení empatie
- Nižší míra nelibých emocí
- Posílení emoční inteligence
- Vyhnutí se situacím, kterých následně litujeme
- Umět vést i nepříjemnou konverzaci v pozitivním duchu
- Efektivní zvládání náročných komunikačních situací
- Posílení spolupráce
- Navázání vztahu i s nepříjemnými lidmi
Nejoblíbenější kurzy:
27.11.2023
- Práce s vlastními emocemi
- Posílení spolupráce
- Umění vést nepříjemnou konverzaci
- Navázání vztahu i s nepříjemnými lidmi
- Odolnost vůči stresu
- Vnitřní vyrovnanost
- Ovládání emocí
- Sebepřijetí