Komunikace na pracovišti

Komunikace na pracovišti se  dělí do tří skupin - osobní, telefonická a e-mailová. Pracovní komunikace obsahuje získávání či předávání informací shora-dolů i opačným směrem. Nedostatky v komunikaci způsobují neefektivnost činností a často mají vliv na chybná rozhodnutí.

Základem úspěšné komunikace na pracovišti je poskytování jasných informací, naslouchání, dotazování a vedení dialogu. Existuje mnoho kurzů, které se věnují zlepšení komunikace, ať už v osobním či pracovním životě.

Seminář EMOČNĚ INTELIGENTNÍ KOMUNIKACE

1.2.2023

  • Hlubší sebepoznání a poznání druhých
  • Prohloubení empatie
  • Nižší míra nelibých emocí
  • Posílení emoční inteligence
  • Vyhnutí se situacím, kterých následně litujeme
  • Umět vést i nepříjemnou konverzaci v pozitivním duchu
  • Efektivní zvládání náročných komunikačních situací
  • Posílení spolupráce
  • Navázání vztahu i s nepříjemnými lidmi

Kurzy pro veřejnost

Procházet životem s emocemi dává člověku příležitost prožít jedinečný pocit, jaké to je, být naživu, cítit, milovat a nenávidět, prostě žít. Bez emocí by byl život nudný. Jsou kořením našeho života a regulátorem veškeré naší komunikace.

Nejoblíbenější kurzy:

1.2.2023

  • Práce s vlastními emocemi
  • Posílení spolupráce
  • Umění vést nepříjemnou konverzaci
  • Navázání vztahu i s nepříjemnými lidmi
Kurzy pro veřejnost
Tajemství odolnosti a výkonnosti - resilience v2
  • Odolnost vůči stresu
  • Vnitřní vyrovnanost
  • Ovládání emocí
  • Sebepřijetí
Kurzy pro firmy