Komunikace na pracovišti
Komunikace na pracovišti se dělí do tří skupin - osobní, telefonická a e-mailová. Pracovní komunikace obsahuje získávání či předávání informací shora-dolů i opačným směrem. Nedostatky v komunikaci způsobují neefektivnost činností a často mají vliv na chybná rozhodnutí.
Základem úspěšné komunikace na pracovišti je poskytování jasných informací, naslouchání, dotazování a vedení dialogu. Existuje mnoho kurzů, které se věnují zlepšení komunikace, ať už v osobním či pracovním životě.
Seminář EMOČNĚ INTELIGENTNÍ KOMUNIKACE
27.11.2023
- Hlubší sebepoznání a poznání druhých
- Prohloubení empatie
- Nižší míra nelibých emocí
- Posílení emoční inteligence
- Vyhnutí se situacím, kterých následně litujeme
- Umět vést i nepříjemnou konverzaci v pozitivním duchu
- Efektivní zvládání náročných komunikačních situací
- Posílení spolupráce
- Navázání vztahu i s nepříjemnými lidmi
Nejoblíbenější kurzy:
27.11.2023
- Práce s vlastními emocemi
- Posílení spolupráce
- Umění vést nepříjemnou konverzaci
- Navázání vztahu i s nepříjemnými lidmi
Kurzy pro veřejnost
- Odolnost vůči stresu
- Vnitřní vyrovnanost
- Ovládání emocí
- Sebepřijetí
Kurzy pro firmy