Zdravá komunikace
Zdravá komunikace neboli také funkční komunikace informuje, baví, sdílí. Oproti dysfunkční komunikaci protkané pomluvami, agresí či lhaním ji lze označit jako kvalitní.
Charakteristické znaky zdravé komunikace
- Bezprostřední reakce - neodkládání odpovědi. Mlčení, dlouhé odkládání reakce (hodiny, dny) vede k poruchám vztahu či kontaktu.
- Kognitivní přizpůsobování - uvědomělé přizpůsobování situacím, změna názorů díky novým informacím či měnícím se podmínkám života.
- Projev zájmu o druhého - naslouchání, trpělivost, přátelský pohled a hlas, povzbuzení, soucit, pohled do očí.
- Reciprocita - vyvážený dialog
- Humor - pomáhá lépe vstřebávat obsahy komunikace, zvyšuje zapamatovatelnost, přidává pozitivní emoce.
Seminář EMOČNĚ INTELIGENTNÍ KOMUNIKACE
27.11.2023
- Hlubší sebepoznání a poznání druhých
- Prohloubení empatie
- Nižší míra nelibých emocí
- Posílení emoční inteligence
- Vyhnutí se situacím, kterých následně litujeme
- Umět vést i nepříjemnou konverzaci v pozitivním duchu
- Efektivní zvládání náročných komunikačních situací
- Posílení spolupráce
- Navázání vztahu i s nepříjemnými lidmi
Nejoblíbenější kurzy:
27.11.2023
- Práce s vlastními emocemi
- Posílení spolupráce
- Umění vést nepříjemnou konverzaci
- Navázání vztahu i s nepříjemnými lidmi
Kurzy pro veřejnost
- Odolnost vůči stresu
- Vnitřní vyrovnanost
- Ovládání emocí
- Sebepřijetí
Kurzy pro firmy