Vzdělávací kurz

Emočně inteligentní komunikace

A o čem že to bude?

  • Práce s vlastními emocemi
  • Vést nepříjemnou konverzaci
  • Spokojenější pracoviště
  • Řešení překážek v žívotě

"Pokud chceš postavit loď, nesvolávej lidi, aby začali shánět dřevo, nedávej jim úkoly a práci raději je nauč toužit po nekonečné nesmírnosti moře.“
ANTOINE DE SAINT-EXUPÉRY

Místo konání kurzu
U Vás - online - v našich prostorách
Délka kurzu
Připravíme na míru

Pro koho?

  • Vedoucí pracovníci všech úrovní
    od TOP manažery po mistry
  • Obchodníci, prodejci a podobné profese
  • Všechny pozice, jejichž práce je z podstatné části založena na komunikaci

Za vším hledej komunikaci

Za obrovským množstvím problémů ve firmách stojí komunikace. Pokud se manažerům, mistrům a ostatním řídícím pracovníkům nepodaří sdělit, o co firmě jde, co po lidech chtějí, jaký je cíl snažení firmy a proč byl zvolen, není šance probudit v zaměstnancích zaujetí, motivovanost a dobrý pocit z práce.

Rozhovory stojí u základů našich pocitů – toho, zda se ve světě cítíme bezpečně, nebo zranitelně, zda máme důvěru ve své okolí, zda máme chuť pro ostatní něco udělat.

Nejdůležitější jsou rozhovory, které „mění realitu“. Jsou to rozhovory, kdy s ostatními navozujeme pocit hluboké důvěry a společně vytváříme a formujeme něco nového.

Také ve Vaší společnosti musíte držet krok s dobou?

Potřebujete procesovat velké množství informací, učit se novým formám komunikace tak, aby potřebné informace byly efektivně prezentovány a implementovány do nových procesů?

Po všech těch seminářích soft sklil, lze se vůbec ještě něco naučit a komunikaci zvládnout?

Dobrou zprávu přinášejí neurovědy a jejich praktické závěry. Jedním z nich je poznání, že pro konstruktivní komunikaci je nejužitečnější, když jsme transparentní, sebe-vědomí, tedy si uvědomujeme, co ze sebe promítáme do okolního prostředí a k ostatním lidem a vědomě nepromítáme negativitu.

Když se účastníků semináře zeptáme, které negativní emoce se nejčastěji uplatňují v komunikaci, jak v pracovním tak osobním životě, téměř vždy se shodnou na tomto seznamu:

  • Hněv a všechny jeho podoby (nahněvanost, vztek, agrese, ironie)
  • Vina (obviňování ostatních) nebo sebevina (já hlupák)
  • Strach a obavy

A na dotaz, zda-li jim prožívání a projevování těchto emocí osobní a emoční sílu dodává nebo ubírá, se většinou shodují v tom, že ….. (posuďte sami).

Neurovědecké průzkumy prokázaly, že tyto emoce aktivované v limbickém systému v komunikaci s ostatními přinášejí jako odpověď útok, obranu, strnutí a komunikace se stává neefektivní.

Zároveň však neurovědy nabízejí všímavě prozkoumat naši mysl při konfliktní komunikaci a nabízejí praktická řešení, která jsou součástí emočního učení, jak reagovat, aby vše zůstalo v harmonii a nereagovat na ostatní automaticky.

Tedy najít společně, funkční a konstruktivní řešení v jakékoli situaci

I vy máte energii na to, abyste si dokázali udělat prostor ve své hlavě k novým myšlenkám a informacím a vytvořili emoční svět, který vám pomůže kultivovat a rozvíjet vztahy s druhými lidmi.

Emočně inteligentní komunikace vás naučí, jak:

  • Naočkovat svůj mozek proti stresu
  • Vést i nepříjemnou konverzaci v pozitivním duchu
  • Si poradit s negativními lidmi a nenechat se ovlivnit jejich špatnou náladou
  • Jak se orientovat v záplavě dobrých, neutrálních a dramatických zpráv
  • V sobě najít ochotu podívat se na svět z pohledu druhých lidí, který se může dost výrazně lišit od toho vašeho a přitom ten jejich pohled nesoudit a zůstat k němu objevitelsky otevřený.
  • Změnit vlastní nevědomý či podvědomý život, který ovlivňuje množina naučených názorů, myšlenek a emocionálních reakcí
  • Vytvořit spokojenější pracoviště, kde budou produktivnější, efektivnější a zdravější pracovníci.

Reference

S APASEM jsme s prodejním týmem absolvovali během 4 let celý 4-modulový trénink EMOČNÍ UČENÍ. Netvrdím, že jsme díky tomuto školení lepší obchodníci, ale rozhodně jsme zralejší osobnosti a umíme s emocemi pracovat ku prospěchu obou stran, ve všech firemních úrovních zákazníka. Na těchto trénincích mě také velmi baví to, že díky práci na sebepoznání u všech účastníků, se dozvídám více o charakteru a hodnotách svých kolegů a tím pádem si více lidsky rozumíme a týmově se zvyšuje naše soudržnost a ochota spolupracovat.
Martin WeissSmurfit Kappa Group / Sales Manager
Celý tým dm zákaznického servisu absolvoval školení Profesionální telefonování, které bylo zaměřeno na téma zpracovávání emocí. Vše bylo uděláno na míru a přizpůsobeno našim podmínkám. Školení provázela příjemná atmosféra a profesionální, ale milý školitel, který dokázal po celou dobu udržet naši pozornost. Po absolvování školení je pro nás snazší, přijímat negativně naladěné zákazníky a navázat s nimi hodnotnou a kvalitní komunikaci. Již od druhého dne část týmu začala aktivně používat rady a tipy při každodenní komunikaci, a to jak v práci, tak v osobním životě.
Nikol ŠnejdováDM
Jsme menší rodinná firma zabývající se distribucí surovin a pomůcek pro cukráře, pekaře a zmrzlináře. Vlivem dynamického růstu firmy, jsme dospěli k nutnosti zavést nové interní ale externí procesy, které se dotýkají samotného zákazníka. Jako firma jsme chtěli dát zaměstnancům v první linii komunikace se zákazníky nový nástroj k lepšímu zvládnutí nestandartních situací. Před absolvováním kurzu "Přirozená komunikace po telefonu" jsme neměli žádnou zkušenost se školeními obecně. Přiznáváme prvotní skepsi jak se strany vedení tak ze strany samotných zaměstnanců. Úplně zbytečně. Získali jsme naprosto odlišný pohled na problémy v komunikaci. Nezávisí na striktním používání "tupých" frází ale celá věc má daleko hlubší smysl. Více není potřeba prozrazovat. Závěrem jen mohu říci, že nás to posunulo dopředu a to nejen v práci ale naprostá většina získaných zkušeností je využitelná i v osobním životě. Děkujeme!
Jakub KRALIKProvozní ředitel
Program Rozvoj osobní zralosti a autority ve skupinové, manažerské a obchodní praxi, vnímám jako jedinečný jednak svým know how, přístupem i výsledky, které přináší. Absolvoval jsem program se svým týmem a proto mohu hodnotit, jak ze svého pohledu účastníka, tak posunu jednotlivých lidí i vlivu na tým, jako celek. Osobně mi byl velmi užitečný a denně z něj čerpám. Pozitivní dopady vidím také u všech účastníků v týmu. Emoční inteligence v propojení do praxe a emoční učení jsou oblasti, které vnímám, jako nezbytné a opravdu zásadní, pro fungování v dnešní době…, ve firemním prostředí i v osobních životech lidí. Program navíc nabízí velmi uchopitelné propojování naučeného do konkrétní praxe. Celkově jsme velmi spokojeni a určitě rád doporučuji.
tatra logo
Petr HendrychTatra a.s. / Místopředseda představenstva
Se společností APAS spolupracujeme již sedmý rok. Seminář „Rozvoj osobní zralosti“ absolvovalo několik stovek našich zaměstnanců v drtivě většině s trvalou změnou pracovních postojů. Absolventi, ať už se jedná o řádové zaměstnance či manažery, jsou schopni mnohem výrazněji přebírat osobní zodpovědnost za svoji komunikaci s ostatními i za pracovní výsledky.
Jan Března, personální ředitel, Kooperativa
Mgr. Jan Březnapersonální ředitel / Kooperativa a.s.
Se společností APAS spolupracujeme od roku 2014 a tato spolupráce je velmi úspěšná a příjemná. Veškeré semináře jsou propracované na vysoké úrovni a jejich účinek je dlouhodobý. Co oceňuji nejvíce je fakt, že vás seminář obohatí nejen po pracovní, ale i osobní stránce.
Kateřina Kaspříková, HR director, Bisnode a.s.
Kateřina KaspříkováHR Director / Bisnode a.s.

Zajímá mě více info:

Email: apas@apas.cz Tel: +420736799727

Napište nám a my se Vám obratem ozveme. Těšíme se na Vás.

S odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů pro účel kontaktování. Ochrana osobních údajů

Nejoblíbenější kurzy:

 

Rozvoj osobní zralosti a autority v2
  • Zvládněte své emoce
  • Získejte nové návyky
  • Autentický leadership
  • Naučte se měnit situace
Kurzy pro firmy
Tajemství odolnosti a výkonnosti - resilience v2
  • Odolnost vůči stresu
  • Vnitřní vyrovnanost
  • Ovládání emocí
  • Sebepřijetí
Kurzy pro firmy
Emočně inteligentní komunikace v2
  • Práce s vlastními emocemi
  • Vést nepříjemnou konverzaci
  • Spokojenější pracoviště
  • Řešení překážek v žívotě
Kurzy pro firmy