Kurz hodnocení a motivace zaměstnanců
Kurz hodnocení a motivace zaměstnanců - Objektivně hodnotit a vhodně motivovat své podřízené či zaměstnance obecně představuje efektivní nástroj k vedení lidí. Takové dovednosti by tedy měli ovládat všichni vedoucí pracovníci všech úrovní od top manažerů po mistry.
Hodnotící rozhovor (či pohovor) je důležitým nástrojem motivace pracovníků a tedy významnou manažerskou dovedností. Je rovněž velmi emočně náročnou situací, neboť hodnotitel v jeho průběhu oslovuje sebeúctu hodnoceného.
Má-li manažer využít tohoto důležitého personálního rozhovoru k užitku obou stran, pak je důležité, aby zvládl jeho náročnou přípravu i průběh.
Absolvováním kurzu efektivních hodnoticích pohovorů se účastníci mohou efektivně naučit:
- efektivně využívat hodnocení zaměstnanců jako účinného nástroje vedení lidí,
- změnit postoj svůj i zaměstnanců k hodnotícím rozhovorům - vnímat jej jako příležitost, nikoli jako obávanou nutnost,
- získat informace o efektivní přípravě hodnotícího rozhovoru,
- naučit se vést hodnotící rozhovor,
- naučit se pracovat s emocemi.
Seminář EMOČNĚ INTELIGENTNÍ KOMUNIKACE
27.11.2023
- Hlubší sebepoznání a poznání druhých
- Prohloubení empatie
- Nižší míra nelibých emocí
- Posílení emoční inteligence
- Vyhnutí se situacím, kterých následně litujeme
- Umět vést i nepříjemnou konverzaci v pozitivním duchu
- Efektivní zvládání náročných komunikačních situací
- Posílení spolupráce
- Navázání vztahu i s nepříjemnými lidmi
Nejoblíbenější kurzy:
27.11.2023
- Práce s vlastními emocemi
- Posílení spolupráce
- Umění vést nepříjemnou konverzaci
- Navázání vztahu i s nepříjemnými lidmi
- Odolnost vůči stresu
- Vnitřní vyrovnanost
- Ovládání emocí
- Sebepřijetí