Kurz hodnocení a motivace zaměstnanců
Kurz hodnocení a motivace zaměstnanců - Objektivně hodnotit a vhodně motivovat své podřízené či zaměstnance obecně představuje efektivní nástroj k vedení lidí. Takové dovednosti by tedy měli ovládat všichni vedoucí pracovníci všech úrovní od top manažerů po mistry.
Hodnotící rozhovor (či pohovor) je důležitým nástrojem motivace pracovníků a tedy významnou manažerskou dovedností. Je rovněž velmi emočně náročnou situací, neboť hodnotitel v jeho průběhu oslovuje sebeúctu hodnoceného.
Má-li manažer využít tohoto důležitého personálního rozhovoru k užitku obou stran, pak je důležité, aby zvládl jeho náročnou přípravu i průběh.
Absolvováním kurzu efektivních hodnoticích pohovorů se účastníci mohou efektivně naučit:
- efektivně využívat hodnocení zaměstnanců jako účinného nástroje vedení lidí,
- změnit postoj svůj i zaměstnanců k hodnotícím rozhovorům - vnímat jej jako příležitost, nikoli jako obávanou nutnost,
- získat informace o efektivní přípravě hodnotícího rozhovoru,
- naučit se vést hodnotící rozhovor,
- naučit se pracovat s emocemi.
Často kladené dotazy.
Pomůže mi emoční inteligence nepotlačovat emoce?
Proč se mám zabývat emocemi?
Osobní rozvoj a emoční učení není spíš pro osobní život než pro práci?
Proč se mám zabývat emocemi?
Mám zkušenost, že často 14 dní po vzdělávací akci nezbude účastníkům nic. Není to stejné?
Lze jednoduše shrnout cíle pro firemní život?
Když přijdu z práce domů a chci 15 minut klidu pro sebe, než se začnu věnovat rodině, jsem sobec?
Nejoblíbenější kurzy:
Připravujeme
- Odolnost vůči stresu
- Vnitřní vyrovnanost
- Ovládání emocí
- Sebepřijetí