Vzdělávací kurz

Přirozený profesionální prodej

A o čem že to bude?

  • Úspěch bez manipulace
  • Zvýšení prodejů
  • Vlastní komunikační postupy
  • Řeč těla

K vyšším prodejům jen zřídkakdy stačí racionální myšlení jednoduše proto, že zákazníci se nechovají racionálně. Racionální myšlenky sice vysvětlí, proč bychom něco měli udělat, ale pokud nejsou doprovázeny emocemi, k žádné akci nedojde.

Místo konání kurzu
U Vás - online - v našich prostorách
Délka kurzu
Připravíme na míru

Pro koho?

  • Obchodníci, prodejci a podobné profese

O kurzu

  • Ačkoli si mnozí prodejci prodejní přesvědčovací techniky spojují s manipulací, tento seminář vám ukáže, že úspěchu lze dosáhnout i bez negativní manipulace, jen díky vašim prodejním dovednostem.
  • Psychologie prodeje přibližuje prodejní jednání jako šachovou partii, ve které každý hraje svou hru a v níž je vždy lepší znát ty správné tahy, které povedou k vítězství.
  • Cílem „prodejní hry“ ovšem není vyhrát vždy a za každou cenu, ale když prohrajete, mít jistotu, že to nebylo vaší „vinou“.

Když potřebujete

  • Zvýšení prodejů
  • Prodejce, kteří jsou motivovaní k vyšším cílům, schopni přicházet s novými nápady a adekvátně reagovat na změny?
  • Obchodní zástupce schopné se orientovat ve vlastních duševních pochodech a stavech (myšlenkách, emocích) v emocích zákazníků a tyto využívat v prodeji?
  • Lidi v obchodním týmu s vysokou sebedůvěrou, sebejistotou a vysokou stresovou odolností?
  • Prodejní tým pracující s vnitřní radostí a dosahující prodejních cílů?
  • Zaměstnance, kteří se cítí, jako ryba ve vodě v oblasti mezilidských vztahů jakými jsou empatie, orientace na zákazníka, obratnost v společenském styku, schopnost komunikovat, ovlivňovat a zvládat konflikty?

Pak je tu pro vás seminář Profesionální přirozený prodej a služby zákazníkům „Nadšený prodejce“

Úcta, přátelský přístup k zákazníkovi a naplnění očekávání zákazníka je téma tréninku, kde obchodní reprezentant zvládne prodejní dovednosti a komunikační techniky. Objeví svůj jedinečný styl prodeje, který mu umožní získat a udržet si zákazníky.

Hlavní cíle a náplň kurzu

  • ujasnit si základní pohled na prodej
  • působení lidské psychiky při nákupu
  • prodej na základě klientových potřeb
  • budování vztahu s klientem s cílem dlouhodobé spolupráce (klient se vrací)
  • co je potřeba respektovat, aby prodej vedl ke splnění našeho cíle
  • verbální a neverbální komunikace zákazníka a prodejce
  • techniky kladení otázek při vedení prodejního rozhovoru
  • příprava a reakce na argumenty klienta
  • postup vedení emocí klienta v průběhu prodeje
  • typologie a motivace klienta
  • vlastní komunikační postupy a strategie
  • vytváření vjemů – řeč těla
  • vzbuzení zájmu a potvrzení ochoty zákazníka jednat

V čem je tento kurz jedinečný

  • je připraven na míru potřebám zadavatele
  • v přípravné fáze probíhá stáž lektora-experta v terénu s vaším obchodním zástupcem s cílem vytypovat silné a slabé stránky prodej a tyto zaimplementovat do tréninkového semináře
  • propojuje prodejní dovednosti s poznáním emočního světa jak vlastního tak zákazníků
  • je neustále inovován na základě nejnovějších poznatků neuromarketingu, psychologie prodeje, poznání nákupního chování zákazníků a technik přesvědčování
  • trénink probíhá přímo s produkty které obchodní zástupce v reálu prodává
  • každý týden po dobu 8 týdnů po semináři dostávají e-mailem účastníci „připomenuti“ a úkol týdne

A výsledek?

  • Zákazníci kteří u vás nakupují vše, co potřebují a opakovaně.
  • Posílají k vám své přátele a známé.
  • A dělají to i přesto, že mohou jinde (třeba na internetu) nakoupit levněji.

Reference

S APASEM jsme s prodejním týmem absolvovali během 4 let celý 4-modulový trénink EMOČNÍ UČENÍ. Netvrdím, že jsme díky tomuto školení lepší obchodníci, ale rozhodně jsme zralejší osobnosti a umíme s emocemi pracovat ku prospěchu obou stran, ve všech firemních úrovních zákazníka. Na těchto trénincích mě také velmi baví to, že díky práci na sebepoznání u všech účastníků, se dozvídám více o charakteru a hodnotách svých kolegů a tím pádem si více lidsky rozumíme a týmově se zvyšuje naše soudržnost a ochota spolupracovat.
Martin WeissSmurfit Kappa Group / Sales Manager
Celý tým dm zákaznického servisu absolvoval školení Profesionální telefonování, které bylo zaměřeno na téma zpracovávání emocí. Vše bylo uděláno na míru a přizpůsobeno našim podmínkám. Školení provázela příjemná atmosféra a profesionální, ale milý školitel, který dokázal po celou dobu udržet naši pozornost. Po absolvování školení je pro nás snazší, přijímat negativně naladěné zákazníky a navázat s nimi hodnotnou a kvalitní komunikaci. Již od druhého dne část týmu začala aktivně používat rady a tipy při každodenní komunikaci, a to jak v práci, tak v osobním životě.
Nikol ŠnejdováDM
Jsme menší rodinná firma zabývající se distribucí surovin a pomůcek pro cukráře, pekaře a zmrzlináře. Vlivem dynamického růstu firmy, jsme dospěli k nutnosti zavést nové interní ale externí procesy, které se dotýkají samotného zákazníka. Jako firma jsme chtěli dát zaměstnancům v první linii komunikace se zákazníky nový nástroj k lepšímu zvládnutí nestandartních situací. Před absolvováním kurzu "Přirozená komunikace po telefonu" jsme neměli žádnou zkušenost se školeními obecně. Přiznáváme prvotní skepsi jak se strany vedení tak ze strany samotných zaměstnanců. Úplně zbytečně. Získali jsme naprosto odlišný pohled na problémy v komunikaci. Nezávisí na striktním používání "tupých" frází ale celá věc má daleko hlubší smysl. Více není potřeba prozrazovat. Závěrem jen mohu říci, že nás to posunulo dopředu a to nejen v práci ale naprostá většina získaných zkušeností je využitelná i v osobním životě. Děkujeme!
Jakub KRALIKProvozní ředitel
Program Rozvoj osobní zralosti a autority ve skupinové, manažerské a obchodní praxi, vnímám jako jedinečný jednak svým know how, přístupem i výsledky, které přináší. Absolvoval jsem program se svým týmem a proto mohu hodnotit, jak ze svého pohledu účastníka, tak posunu jednotlivých lidí i vlivu na tým, jako celek. Osobně mi byl velmi užitečný a denně z něj čerpám. Pozitivní dopady vidím také u všech účastníků v týmu. Emoční inteligence v propojení do praxe a emoční učení jsou oblasti, které vnímám, jako nezbytné a opravdu zásadní, pro fungování v dnešní době…, ve firemním prostředí i v osobních životech lidí. Program navíc nabízí velmi uchopitelné propojování naučeného do konkrétní praxe. Celkově jsme velmi spokojeni a určitě rád doporučuji.
tatra logo
Petr HendrychTatra a.s. / Místopředseda představenstva
Se společností APAS spolupracujeme již sedmý rok. Seminář „Rozvoj osobní zralosti“ absolvovalo několik stovek našich zaměstnanců v drtivě většině s trvalou změnou pracovních postojů. Absolventi, ať už se jedná o řádové zaměstnance či manažery, jsou schopni mnohem výrazněji přebírat osobní zodpovědnost za svoji komunikaci s ostatními i za pracovní výsledky.
Jan Března, personální ředitel, Kooperativa
Mgr. Jan Březnapersonální ředitel / Kooperativa a.s.
Se společností APAS spolupracujeme od roku 2014 a tato spolupráce je velmi úspěšná a příjemná. Veškeré semináře jsou propracované na vysoké úrovni a jejich účinek je dlouhodobý. Co oceňuji nejvíce je fakt, že vás seminář obohatí nejen po pracovní, ale i osobní stránce.
Kateřina Kaspříková, HR director, Bisnode a.s.
Kateřina KaspříkováHR Director / Bisnode a.s.

Zajímá mě více info:

Email: apas@apas.cz Tel:+420736799727

Napište nám a my se Vám obratem ozveme. Těšíme se na Vás.

Nejoblíbenější kurzy:

 

seller
  • Úspěch bez manipulace
  • Zvýšení prodejů
  • Vlastní komunikační postupy
  • Řeč těla
Kurzy pro firmy
Profesionální firemní korespondence v2
  • Srozumitelně a stručně
  • Psychologie v korespondenci
  • Etické zásady
  • Praktická cvičení
Kurzy pro firmy
Profesionální telefonování v2
  • Práce s hlasem a slovem
  • Zjišťování potřeb klientů
  • Vedení rozhovoru
  • Struktura rozhovoru
Kurzy pro firmy