Vzdělávací kurz
Přirozený profesionální prodej
A o čem že to bude?
- Úspěch bez manipulace
- Zvýšení prodejů
- Vlastní komunikační postupy
- Řeč těla
K vyšším prodejům jen zřídkakdy stačí racionální myšlení jednoduše proto, že zákazníci se nechovají racionálně. Racionální myšlenky sice vysvětlí, proč bychom něco měli udělat, ale pokud nejsou doprovázeny emocemi, k žádné akci nedojde.
Pro koho?
- Obchodníci, prodejci a podobné profese
O kurzu
- Ačkoli si mnozí prodejci prodejní přesvědčovací techniky spojují s manipulací, tento seminář vám ukáže, že úspěchu lze dosáhnout i bez negativní manipulace, jen díky vašim prodejním dovednostem.
- Psychologie prodeje přibližuje prodejní jednání jako šachovou partii, ve které každý hraje svou hru a v níž je vždy lepší znát ty správné tahy, které povedou k vítězství.
- Cílem „prodejní hry“ ovšem není vyhrát vždy a za každou cenu, ale když prohrajete, mít jistotu, že to nebylo vaší „vinou“.
Když potřebujete
- Zvýšení prodejů
- Prodejce, kteří jsou motivovaní k vyšším cílům, schopni přicházet s novými nápady a adekvátně reagovat na změny?
- Obchodní zástupce schopné se orientovat ve vlastních duševních pochodech a stavech (myšlenkách, emocích) v emocích zákazníků a tyto využívat v prodeji?
- Lidi v obchodním týmu s vysokou sebedůvěrou, sebejistotou a vysokou stresovou odolností?
- Prodejní tým pracující s vnitřní radostí a dosahující prodejních cílů?
- Zaměstnance, kteří se cítí, jako ryba ve vodě v oblasti mezilidských vztahů jakými jsou empatie, orientace na zákazníka, obratnost v společenském styku, schopnost komunikovat, ovlivňovat a zvládat konflikty?
Pak je tu pro vás seminář Profesionální přirozený prodej a služby zákazníkům „Nadšený prodejce“
Úcta, přátelský přístup k zákazníkovi a naplnění očekávání zákazníka je téma tréninku, kde obchodní reprezentant zvládne prodejní dovednosti a komunikační techniky. Objeví svůj jedinečný styl prodeje, který mu umožní získat a udržet si zákazníky.
Hlavní cíle a náplň kurzu
- ujasnit si základní pohled na prodej
- působení lidské psychiky při nákupu
- prodej na základě klientových potřeb
- budování vztahu s klientem s cílem dlouhodobé spolupráce (klient se vrací)
- co je potřeba respektovat, aby prodej vedl ke splnění našeho cíle
- verbální a neverbální komunikace zákazníka a prodejce
- techniky kladení otázek při vedení prodejního rozhovoru
- příprava a reakce na argumenty klienta
- postup vedení emocí klienta v průběhu prodeje
- typologie a motivace klienta
- vlastní komunikační postupy a strategie
- vytváření vjemů – řeč těla
- vzbuzení zájmu a potvrzení ochoty zákazníka jednat
V čem je tento kurz jedinečný
- je připraven na míru potřebám zadavatele
- v přípravné fáze probíhá stáž lektora-experta v terénu s vaším obchodním zástupcem s cílem vytypovat silné a slabé stránky prodej a tyto zaimplementovat do tréninkového semináře
- propojuje prodejní dovednosti s poznáním emočního světa jak vlastního tak zákazníků
- je neustále inovován na základě nejnovějších poznatků neuromarketingu, psychologie prodeje, poznání nákupního chování zákazníků a technik přesvědčování
- trénink probíhá přímo s produkty které obchodní zástupce v reálu prodává
- každý týden po dobu 8 týdnů po semináři dostávají e-mailem účastníci „připomenuti“ a úkol týdne
A výsledek?
- Zákazníci kteří u vás nakupují vše, co potřebují a opakovaně.
- Posílají k vám své přátele a známé.
- A dělají to i přesto, že mohou jinde (třeba na internetu) nakoupit levněji.
Místo konání kurzu
U Vás - online - v našich prostorách
Délka kurzu
Připravíme na míru
Zajímá mě více info:
Email: apas@apas.cz Tel: +420602341662
Napište nám a my se Vám obratem ozveme. Těšíme se na Vás.